Middag

*AhjerterK*

Forelsket i forumet
Hva skal folk her inne spise til middag i dag? Jeg er helt blank!!
Tror jeg har mistet smaksansen min litt, for jeg synst ikke noe smaker som før...
Går liksom bare i saftis her om dagen.. [:)]

Her ble det fiskepinner og tilbehør[:D] Er flere år siden jeg har spist det, så det falt i smak[;)]

Her ble det stekt fisk med poteter, stekt løk og smeltet smør. Og litt brokkoli til meg. Kjempegodt!

åh, det hørtes skikkelig godt ut!!![:)] tusen takk for tipset [:D]

Her sitter vi og gomler på tandoori chicken med ris. Kruttsterkt, men vesla eter som hun aldri har sett mat før[:D][:D]

ble take away kina mat idag[:)][:)] pepperbiff a la kina[:)] namme nam[:)][:)]

ORIGINAL: MieKayla

Haha, er akkurat som meg!
INGENTING som frister lenger! Og om jeg må spise "ordentlig mat", så vil jeg helst ha brødskiver eller knekkebrød.

Men idag blir det hjemmelaga lunsjkaker, poteter, brun saus og kålstuing.
Sjelden kost. Vi spiser kanskje poteter maks 1 gang i måneden, hehe.

Kjenner det heller frister med take-away. Kinamat, kanskje. Eller bare en dobbel cheeseburger med ekstra ost, og en softis til dessert.. åååhh.. *drømme*

jeg lager middag med poteter minst 3ganger i uka eller noe jeg :O hehehe...

Idag gidder jeg ikke lage noe middag. har lasagne i kjøleskapet som sambo kan varme i microen om han blir sulten... nå som jeg har fått microen min opp hit så er det slutt på sløsing av mat! :p

Spiste sweet&sour svinegryte i dag...
I morgen blir det fiskegrateng[;)]

det blir fiskepinner her!![:D] leeeeenge siden jeg har spist det!!! gleder meg!!![:)]

Jeg er overlykkelig, jeg har spist fiskeboller med poteter og revne gulrøtter i dag, og det SMAKTE og LUKTET godt!!!! Formen har vært kjempefin de siste dagene, kvalm har jeg ikke vært (men spydd hver morgen for det...) det har vært så deilig!!!!

Ellers er jeg hektet på brødskive med smør og gulost et lite minutt i mikroen med ketshup på... Godt!!!! I dag kom samboer hjemm med toastjern...[:D]

I dag har vi spist hjemmelaget oste snitzel, med potet, broccoli og gulrot. MMmmmm..... Syns all mat smaker, og vi har 7 ukers mat plan som vi følger. Enkelt og greit. [:)]

I dag ble det hjemmelaget kremet fiskesuppe, veldig godt!! Til kvelds blir det vaniljeis med varme bær....sikler bare ved tanken[:D]

Vi hadde kjøttkaker i brun saus med poteter og grønnsaker[:)]

Vi har spist lapskaus... Blir kvalm bare av tanken jeg, men lillemor er så glad i det så......

Back
Topp