Middag!

Grete71

Forumet er livet
Blir lettsalta torsk, smelta smør, gulerøtter og bacon. Har aldri prøvd med bacon før.. [:)]

ORIGINAL: Grete71

Blir lettsalta torsk, smelta smør, gulerøtter og bacon. Har aldri prøvd med bacon før.. [:)]

Bacon e drit-godt t lettsatatorsk, sæli m hvitsaus til!!!!!!

Her blir det sånn "reste-finne-ut-hva-vi-har-i-frysern" kyllingpanetter, kyllingfilet, berne, gulrøtter og fløtebakte poteter!!!!! [:D]

her blir det strimla svinekjøtt med enten wokblanding eller sweet&sour-saus og ris til. kommer ann på hva sambo tar med seg hjem fra jobb. orker ikke reise på butikken selv hehe

æ vil også ha!!! ;p

Kan du sende over litt til oss? [;)]Det var veldig lenge siden, og kjente at det hadde jeg skikkelig lyst på. Synes torsk er så fryktelig dyrt da og skulle gjerne hatt den fersk...Kanskje jeg skal prøve å få det til på lørdag eller søndag[:D]

Her aner jeg ikke hva det blir i dag...har wokrester fra i går, men har egentlig ikke lyst på det. Er så lei Rimi som ligger ned i gata, får jo aldri noe inspirasjon av å gå der...

En hel side med torsk kostet meg 112kr..... [&:] Men da har vi 3 som regel GODT med fisk, altså! [:D] Men alle liker så godt fisk, og siden det er så sunt, så sparer jeg liksom ikke på mengden akkurat der... [8D]

her blir det fersk pasta, kyllingfilet, kremet kyllingsaus med bagetter til[:D]

Back
Topp