Middag..

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
Hva har dere hatt til middag i dag?
Her har vi ikke hatt middag enda, har hatt besøk til halv 7.
Så må vel mekke sammen noe godt nå til kvelden.. Forslag!? [:D]
 
Har ikke hatt vi heller, for sambo er nede hos kjæresten til søster og spiller playstation.. Haha..
Så her blir det enkelt i kveld..
 
Spaghetti med kjøttsaus [:D][:D]
 
vi hadde svinekoteletter med poteter, gulrøtter og surkål i brun saus. Det var godt:)
 
Bror min og dama var her i dag, så vi hadde to slags gryteretter;
Tika masala m/kylling og Bolognes gryterett [:D]
Hadde salat og hvitløksbaguetter ved siden [:)]
 
oooh..
Tikka Masala er NAM [:D]
*noterer ned på neste ukes middagsmeny* [:D]
 
ORIGINAL: mammamilla

oooh..
Tikka Masala er NAM [:D]
*noterer ned på neste ukes middagsmeny* [:D]

Jepp, har rester fra middagen, så blir nok det til kvelds også [;)] Hihi...
Handler dere også en gang i uka eller??
 
ORIGINAL: gullemitt09

ORIGINAL: mammamilla

oooh..
Tikka Masala er NAM [:D]
*noterer ned på neste ukes middagsmeny* [:D]

Jepp, har rester fra middagen, så blir nok det til kvelds også [;)] Hihi...
Handler dere også en gang i uka eller??

Ja pleier å handle hver fredag som regel.
For da kjøper vi brus og chips og sånn til helga i samme slengen [:)]
Prøver å lage ukes meny før vi handler slik at jeg handler etter den [:D]
Merker vi sparer penger på dette egentlig, selv om vi kjøper det vi har
lyst på og ikke tenker på pengene akkurat. Men da slipper vi masse
småhandling og sånn [:)][:)] Dere gjør også det altså? [:D]
 
Vi har heller ikke hatt middag idag.. men jeg skal lage noe godt snart,men vet ikke helt hva [8|]
 
vi skal lage oss nudler, wok, svinekjøtt og sweet and sour saus =)
 
 
kasper har spist middag hos mamma i dag ;P
 
Vi handler hver mandag... Setter opp ca ukesmeny, og prøver å planlegge hele uka... Har alltid brød i fryseren f.eks, for går vi inn for å kjøpe et brød, kommer vi ut med en hel pose med varer....
Vi handler også en del på tilbud, så blir jo alltid en del mer enn vi trenger på ei uke. Men det hiver vi i frysa... Merker også at vi sparer på dette, selv om vi handler akkurat det vi vill ha, og mere til... [:D] Men vi går allikevell bare en gang på butikken liksom, så langt det lar seg gjøre... [:)]
 
Vi har hatt noe så kjedelig som hot dog...
 
ORIGINAL: gullemitt09

Vi handler hver mandag... Setter opp ca ukesmeny, og prøver å planlegge hele uka... Har alltid brød i fryseren f.eks, for går vi inn for å kjøpe et brød, kommer vi ut med en hel pose med varer....
Vi handler også en del på tilbud, så blir jo alltid en del mer enn vi trenger på ei uke. Men det hiver vi i frysa... Merker også at vi sparer på dette, selv om vi handler akkurat det vi vill ha, og mere til... [:D] Men vi går allikevell bare en gang på butikken liksom, så langt det lar seg gjøre... [:)]

 
Ja sånn er det her også!!
Ser jeg mega har tilbud på noe så handler vi det som er på tilbud der, og har ica noe så handler vi det som er på tilbud der.. Handler som regel alltid ukeshandlinga på rema! syens dem er mye billigere, og der har dem jo mange gode varer til priser som ofte er tilbudspriser andre steder [:D] Men er ikke redd for å kjøpe det vi vil ha og som du sier mere til [8D] Har aldri for lite mat, og alltid noe i frysa [8D]
 
Vi gjør også den generelle handelen på rema, er som regel kun tilbudsvarer vi handler på andre butikker... [;)] Hehe... Og vi har også fryseren full, så har alltid mulighet til å lage noe på sparken [;)] Syns det er en veldig grei ordning [:D]
 
..ops feil[8D]
 
ORIGINAL: gullemitt09

Vi gjør også den generelle handelen på rema, er som regel kun tilbudsvarer vi handler på andre butikker... [;)] Hehe... Og vi har også fryseren full, så har alltid mulighet til å lage noe på sparken [;)] Syns det er en veldig grei ordning [:D]

 
Godt å høre vi er flere "husmødre" [8D]
Mååå alltid ha diverse i frysa [:o]
Tenk om vi plutselig får besøk eller skal ha noe ekstra til kvelds osv [8D]
 
vi hadde abc tomatsuppe og pannekaker[;)]
 
ORIGINAL: mammamilla

ORIGINAL: gullemitt09

Vi gjør også den generelle handelen på rema, er som regel kun tilbudsvarer vi handler på andre butikker... [;)] Hehe... Og vi har også fryseren full, så har alltid mulighet til å lage noe på sparken [;)] Syns det er en veldig grei ordning [:D]


Godt å høre vi er flere "husmødre" [8D]
Mååå alltid ha diverse i frysa [:o]
Tenk om vi plutselig får besøk eller skal ha noe ekstra til kvelds osv [8D]

Viktig å være litt husmor [;)] Hihi...
Ja, vi får ofte venner, eller søsken på besøk på ettermiddag/kveld, og da er det kjekt å lage litt god mat, eller steike rundstykker o.l... [:D]
 
vi hadde kjøttpudding med løksaus og gulrot, kål og poteter. Kan spise meg ihjel på det [:D]
 
Back
Topp