Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hælledussen så søt da[:D]
Er ikke så mye variasjon i måltidene til Filip heller gitt! Og skulle jeg regjert på kjøkkenet hos oss hadde det også blitt dårlige greier! Er et håpløst dårlig husmoremne!
[:)]Blir mer moro og spennende når de skal begynne å få smake på middagsglass etter hvert!
Lurer på å putte ei skje med maisgrøt oppi kveldsflaska hass jeg nå, men trenger vel da en tutt med større hull?? Noen som gjør dette og vet råd?
Fin tråd, Irene, alltid vanskelig å komme på hva man skal ha til middag. I dag hadde vi grilla kylling, grønnsaker og ris. Og i morgen skal vi mest sannsynlig ha svenske kjøttboler med hjemmelagd stappe.
Kjøttbollar og mos pleier vi å ha innimellom og.. Sambo får flashback fra sverigeturene sine da.[;)]
I morgen tenker jeg at jeg lager pasta bolognes. [8D]
Sløyfepasta denne gangen, og lager bolognesen av flådd tomat, tomatpurè, olivenolje, løk, kjøttdeig, oregano, basilikum, hvitløk og litt salt, pepper og buljongkraft.