Middag!

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Lager eller kjøper dere middag?
       Jeg har laget maten en stund nå. Har kokt potet, gulrot, brokkoli og blomkål (som jeg på forhånd hadde skjært i terninger). Putta dette i hurtigmikseren, hatt oppi en god dæsj med solsikkeolje og noen klatter leverpostei! Jenta mi elsker dette...hihi....
      Tenkte å lage middag til henne noen uker til. Det blir vel litt vanskeligere å lage når de blir større....Vet ikke hva jeg skal putte oppi av kjøtt/kylling. ol....Nei, tenker det at jeg begynner å kjøpe ferdige glass etter hvert......Eller er det noen som har oppskrifter på babymiddag fra 6mnd og oppover....

har ikke begynt med middag enda men lurer på å begynne snart..

Vi har såvidt begynt å prøvesmake på middagsglass fra Nestlè, men planen er å lage dem selv etterhvert.

Vi bruker glassene vi. Har prøvd å lage sjøl til han, men ser ut som jeg er en elendlig kokk!!! For han tar et par skjeer, og så griner han på nesa!!

Skal prøve litt etterhvert, men gidder ikke true heller. Også er det kjedelig å lage masse mat han ikke vil ha[:-]

Vi har ikke begynt med fast føde enda, og planlegger å starte med grøt når hun er 6 mndr., men når vi skal starte med middag så tror jeg vi kommer til å prøve glassene i første omgang, så får vi se etter hvert.

Back
Topp