Middag

Variere hva jeg ikke klarer, så må ofte kjøpe noe nytt til middag fordi det jeg skulle ha ikke går an :p

Skulle ha kylling i dag, men holdt på å kaste opp når jeg såg på den :p

I dag ble det kokt torsk med poteter, gulrøtter og bacon :)

For noen dager siden ble jeg dårlig av pinnekjøtt, men 2 dager etter det klarte jeg fint å spise det.

Hadde drømt om Rømmegrøt i en uke..laget i går.. Spiste litt, kvalm og kastet opp :( Sånn er det med det meste av mat for tiden :( Utenom knekkebrød med brunost :p

Her skal mannen jobbe sent i dag, så liten sansynlighet for at jeg lager middag i dag. Blir vel ristet skive med ett eller annet på, noe som har fungert fint de siste dagene

Har denne gongen som regel klart å spise middag. Men spiser mye mindre og får vondt i magen hvis eg spiser for mye... :( Husker med første man da klarte eg aldri å spise middag dei første 3 månedene... ble veldig glad nå det gik over altså ;)

Det går så opp og ned for meg.

Kan i grunn spise veldig mye forskjellig, men noen ting er helt uaktuelt å skulle spise. Og så er det noen ting jeg har veldig lyst på. Men det er ofte sånn at når maten først er servert på bordet begynner kvalmen. Så det ender med at jeg spiser bare litt. Det hjelper for meg å spise jevnt og ikke være altfor sulten når jeg skal spise middag. Jeg blir lettere kvalm når jeg er sulten.

Tørre ting går veldig greit å spise, og salt mat.

Sliter litt med søte matvarer som f.eks. modne(søte) tomater og gulrøtter.

Jeg spiser "middag" til hvert måltid jeg ;) fant ut etter et par uker med ekstrem kvalme ar det var brødmaten som gjorde meg kvalm.. så nå går det i kjøtt, fisk og grønnsaker til hvert måltid. Kvalmen er der fortsatt, og matlysten er ikke på topp, men jeg får iallefall i meg mat :)

Idag var jeg så kvalm når jeg våknet at det tok et kvarter før jeg i det hele tatt kom ut av sengen. Bedret seg etter det heldigvis , har ikke vært plaget med dette før i dag hehe

Svært lite som fristet. Tenker ofte "åh, det vil jeg ha"- lager det og får helt avsmak i det retten er ferdig.

Eneste bankers er ryvita knekkebrød med bittebittelitt smør og ost.

Ååå, jeg tenker på mat hele tiden, men er ofte så kvalm at jeg ikke orker så mye:-(

Back
Topp