Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg gir middag til min lille jeg så meg nødt til å begynne med mer enn ett grøtmåltid da han begynte å nekte flaska til middagstider så nå er det grøt til lunsj og middagsmat til middag og flaske til frokost og kvelds her
Nei. Han får grøt til frokost og kvelds (på en god dag spiser han 3/4 porsjon. Han er egentlig ikke så glad i grøt).
Ellers litt frukt og grønnsaker her og der. Vi var på 6 månederskontroll igår og da spurte jeg hs om når jeg burde øke antall måltider. Fikk til svar at slikt er veldig individuelt og at en bare må se an barnet. Men når han var en 7-8 måneder kunne vi prøve å ha kommet opp i 4 måltid. Så vi tar oss god tid ☺
Kun MM her.
Kunne gjerne fullammet lengre enn 6mnd. Syns introdusering av fast føde er så styrete.
Kun blitt med banan 2 ganger(da gitt av besteforeldre og broren)Var da innpå tanken om å gi litt mer selv også, men gjorde det ikke.
Får begynne når hun blir 6mnd, om jeg vil eller ikke