Middag?

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Jeg som til vanlig elsker å lage mat, har store problemer med å finne ut hva vi skal ha til middag, og å lage den. Jeg har sagt klart ifra til samboeren at han får ikke lage noe med fisk til middag,uten at jeg aner hvorfor:P

Men i dag har jeg bestemt meg for å lage middag uansett, og jeg skal lage hjemmelaget lasagne med pommes frites,en av mannens favorittmiddager:)

Hva skal dere ha til middag i dag?

Tenkte det kan være greit å få litt middags tips også;)

I dag blir det hjemmelaget pasta bolognese :)
Vi lager ukemeny hver mandag og har ukeshandling hver tirsdag, er så greit å vite hva man skal lage :)

Idag er jeg alene med mine to, og formen er jo helt jævlig.så blir grandiosa på dem.

Igår lagde jeg jegergryte, forrige dagem fiskesuppe..

Vi har adams matkasse - barnekassen. Jeg skal ikke ha noe mat, men dem skal sikkert lage seg laksenuggets med ris :)

I dag blir det hjemmelaget pasta bolognese :)
Vi lager ukemeny hver mandag og har ukeshandling hver tirsdag, er så greit å vite hva man skal lage :)
det er så smart:D vi holder på å lage månedsmeny for tre eller fire mnder:) har bare blitt nedprioritert nå i det siste fordi matlysten ikke er helt på topp:P

Jeg er kjempefornøyd. Masse god mat og enkelt å lage. :) du kan også se menyene flere uker frem i tid, så vis det er noe som ikke frister bare avbestiller du den uken :) betaler 1100 for 5 dager :)

Jeg er kjempefornøyd. Masse god mat og enkelt å lage. :) du kan også se menyene flere uker frem i tid, så vis det er noe som ikke frister bare avbestiller du den uken :) betaler 1100 for 5 dager :)
tusen takk for svar:) da skal det testes så snart kvalmen er over;)

Back
Topp