Middag

Kyllingwok, grøt, kjøttkaker, fersk suppe, taco, salat med honningglassert kylling med chilli.

På tide med frokost for min del, tydeligvis sulten..

Salat med mozarella (og tunfisk til mannen, frister ikke meg) og cæsar-dressing, og med hvitløksbaguette ved siden av :hungry: Har fått skikkelig dilla på salater, synes det er så god og lett mat når middag egentlig ikke frister :)

blir mamma sin hjemmelagde fiskegrateng, jeg skal på nattevakt, så blir bare soving i dag, så fikk middag med fra mamma:)

Kyllingfilet med krydderost inni, surret i bacon. Hasselbakte poteter med ost på toppen, og fløtesaus. yummi

Aldri lagt hjemmelaget ☺️ har du oppskrift?

Tar det som regel bare på ca mål... men til oss (2voksne og 1 barn) så bruke æ ca 400-500gr kokt fisk, par del makaroni og 1/4 pose ca amerikansk blanding (om vi har), som æ koke opp først og legg lagvis i ildfast form med hvitsaus på... når æ bruke den mengden som æ har skrevet opp over så blir det itillegg som regel fryset ned 2 porsjona ned til 2,5åring som hurtig middag...
men den her oppskifta har æ brukt de første gangan æ laga før æ begynte å ta d på ca mål...

http://www.godfisk.no/Oppskrifter/N...3fpX1_q901qidsUwlVipbprPETyaI3DXR8hoCm7fw_wcB

Middag begynner jeg å tenke på i 3 tia:p hater planlegging, da jeg uansett ikke har lyst på det jeg planla i går når det nærmer seg middag :p men lurer på om jeg skal lage pølse bacalao(bruke pølse istedenfor fisk). Hmm

Torsk, poteter, erte- og fennikelpuré og eggesmør. Men først skal vi grille pølser nede ved sjøen til lunsj. Med kakao og kvikklunsj og full pakke :D

Planen i dag er fiskekaker, men jeg er også matlei, og har ikke lyst på. :P Lurer på om jeg skal tine sei og prøve meg på blandaball i stedet?

Middag, ja.. Får planlegge litt senere, null matlyst nå og samboeren har senvakt. Kanskje det blir pasta på ungen :p

Vi har kommet frem til at det blir noe med kylling, er veldig matlei så blir noe vi finner på der og da liksom. :p

Noen som har tips til hvordan jeg kan tilberede grønnkål til kyllingfileten?

Toro risgrøt her i dag ;-) Alltid det første dagen mannen reiser på jobb. Han liker ikke grøt, men jeg og jentene elsker det :-) Så vi benytter oss av det når han er borte ;-)

Sambo er på jobb, så da kan jeg og snuppa spise det vi vil :D men vet ikke helt hva enda, finner nok ut litt senere :p er så middagslei ..

Fiskegrateng... Har egentlig ikke lyst på det :(
Har heller lyst på en skikkelig burger fra en av de maaange ordentlig burgerrestaurantene her i Oslo. Med gorgenzoladipp og søtpotet-chips til.

Jeg er så sulten nå ;)

Back
Topp