Middag

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Ka ete dåke te middag? Ete dåke alt?:) Syns da e vanskli å laga middagar, blir mykje da samma. Har heller ikkje prøvd meg so mykje fram endo på ka han evt reagere på..

Laget hjemmelaget pizza.. Ble et lite område uten løk på til meg... Det er det eneste jeg har holdt meg unna så langt- men nå er lille bare ei uka..

Spiser alt jeg, utenom løk, kål og erter. Spiser ikke sterk mat heller :) ellers alt som normalt.

Har spist brokkoli til biff uten å merke noe på henne, spiser ikke mye av det da. Hvitløk har jeg spist i spagetti saus. Salat blad har jeg ikke spist enda, bare agurk og tomat :p

Holder meg unna løk, kål og erter :) Men kål er jo mange ting, brokkoli, blomkål osv. Det er litt kjedelig!

Sliter litt med å ha tid til å spise nokk jeg, tiden går kun i henne. Spiser frokost og middag bare som oftest :o har så lyst på eple, men hørt de får vondt i magen av det åsså?

Jeg spiser det meste, også løk. Men jeg spiser ikke rå løk, og jeg bruker en halv istedenfor en hel løk i spagettisausen blant annet. Unngår sterk mat, men det r fordi mannen min ikke tåler chilli, så vi krydrer kun med salt, pepper, spisskummen og koriander. Min har ikke reagert på noe av dette, men jeg tror hun blir litt rar i magen når jeg spiser karamell eller for mye sjokolade.

Spiser alt jeg, utenom løk, kål og erter. Spiser ikke sterk mat heller :) ellers alt som normalt.
Samme her :) er også obs på sjokolade, lurer på om hun reagerte på at jeg unnet meg en kvikk lunsj her om dagen.. (Faen) ;)

Litt rask der :P
Jeg har spist et eple, noen ganger to, (fordi det er så godt)hver dag siden mini ble født og merker ikke noe på henne. Hun et litt over tre uker. :)

Okei, høres bra ut :D spiste et halvt et igår. Hihi! Hadde eple dilla når jeg var gravid også..

Samme her :) er også obs på sjokolade, lurer på om hun reagerte på at jeg unnet meg en kvikk lunsj her om dagen.. (Faen) ;)

Haha wups :p jeg har også spist litt sjokolade. Har hørt at det skal være ok i moderate mengder :p

Sliter litt med å ha tid til å spise nokk jeg, tiden går kun i henne. Spiser frokost og middag bare som oftest :o har så lyst på eple, men hørt de får vondt i magen av det åsså?
Jeg også glemmer fort vekk og spise fortiden :P tenker ofte plutselig på kvelden .. oj har jeg egentlig spist noe idag :o er mye å gjøre så fort å glemme bort .. forresten Tror ikke det skal gjøre noe å spise eple ? :)

Jeg også glemmer fort vekk og spise fortiden :P tenker ofte plutselig på kvelden .. oj har jeg egentlig spist noe idag :o er mye å gjøre så fort å glemme bort .. forresten Tror ikke det skal gjøre noe å spise eple ? :)

Hehe ja, jeg merker plutselig at magen rumler, da kommer jeg på at jeg ikke har spist :o må vell få i meg litt frokost snart nå når vi først er inne på temaet :p har lest at eple kan gi vondt i magen, men jeg har spist nå og merker ingen forskjell.

Jeg spiser det meste, også løk. Men jeg spiser ikke rå løk, og jeg bruker en halv istedenfor en hel løk i spagettisausen blant annet. Unngår sterk mat, men det r fordi mannen min ikke tåler chilli, så vi krydrer kun med salt, pepper, spisskummen og koriander. Min har ikke reagert på noe av dette, men jeg tror hun blir litt rar i magen når jeg spiser karamell eller for mye sjokolade.
Obs. Spiser en halv meter sjokolade for dagen.... Helt dilla...

Uff jeg spiser også sjokolade hver dag, minst en for dag pluss noen cookies hehe... Kanskje kutte ut sjokoladen noen dager og se om han blir roligere :-)

Hadde en venninne som spiste en plate sjokolade for dag, og lillegutten hadde vondt i magen, så hun fikk beskjed om å kutte ned, og han ble mye bedre. Verdt et forsøk viss bebisen har vondt i magen og man spiser mye sjokolade :) jeg kjøpte meg en plate melkesjokolade iste.... Wups

Back
Topp