Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her er også obs på sjokolade, lurer på om hun reagerte på at jeg unnet meg en kvikk lunsj her om dagen.. (Faen)Spiser alt jeg, utenom løk, kål og erter. Spiser ikke sterk mat heller ellers alt som normalt.
Sliter litt med å ha tid til å spise nokk jeg, tiden går kun i henne. Spiser frokost og middag bare som oftest har så lyst på eple, men hørt de får vondt i magen av det åsså?
Jeg har spist et eple hver dag siden miki
Litt rask der
Jeg har spist et eple, noen ganger to, (fordi det er så godt)hver dag siden mini ble født og merker ikke noe på henne. Hun et litt over tre uker.
Samme her er også obs på sjokolade, lurer på om hun reagerte på at jeg unnet meg en kvikk lunsj her om dagen.. (Faen)
Har hørt det samme, så litt er nok helt okHaha wups jeg har også spist litt sjokolade. Har hørt at det skal være ok i moderate mengder
Jeg også glemmer fort vekk og spise fortiden tenker ofte plutselig på kvelden .. oj har jeg egentlig spist noe idag er mye å gjøre så fort å glemme bort .. forresten Tror ikke det skal gjøre noe å spise eple ?Sliter litt med å ha tid til å spise nokk jeg, tiden går kun i henne. Spiser frokost og middag bare som oftest har så lyst på eple, men hørt de får vondt i magen av det åsså?
Jeg også glemmer fort vekk og spise fortiden tenker ofte plutselig på kvelden .. oj har jeg egentlig spist noe idag er mye å gjøre så fort å glemme bort .. forresten Tror ikke det skal gjøre noe å spise eple ?
Obs. Spiser en halv meter sjokolade for dagen.... Helt dilla...Jeg spiser det meste, også løk. Men jeg spiser ikke rå løk, og jeg bruker en halv istedenfor en hel løk i spagettisausen blant annet. Unngår sterk mat, men det r fordi mannen min ikke tåler chilli, så vi krydrer kun med salt, pepper, spisskummen og koriander. Min har ikke reagert på noe av dette, men jeg tror hun blir litt rar i magen når jeg spiser karamell eller for mye sjokolade.