middag

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Hva skal dere ha til middag i dag damer??? :)
Jeg vurderer å bare kjøpe meg chilli con carne ferdig rett :o og ungene har lyst på nudler eller hot dog :P Veldig enkelt..

Her er det heimelaga tomatsuppe med makaroni..kjapt sundt og enkelt :)

Vi skal ha chicken fried rice (under hundrelappen oppskrift) i dag. Jeg ukehandler på lørdagene, slik at jeg slipper å stresse med å handle og planlegge middager i ukedagene :)

Laks med pasta og broccoli!

Vet ikke helt enda, men håper på at middagen står på bordet når jeg kommer hjem fra jobb :happy: Må være noe sterkt, har sug på supersterk mat for tiden :D

Her ble det kylling med risoni, ruccolasalat, hjemmelagd dressing og krutonger. Oppskrift fra Adams matkasse:-)

Her ble det grønnsakssuppe med indisk vri. Laget en kjempegryte med grønnsaksgrytebase i går, og frøs ned i passe middagsporsjoner, så er det bare å tilpasse til forskjellige typer supper etter hvert. Deilig med alt som er gjort!

Her ble det fiskepinner med potetmos, grønnsaker og carrydip i dag. Dessverre orket jeg ikke å lage alt fra bunn i dag, så vet ikke om det var særlig sunt, men det smakte bra i hvert fall:-)

I dag ble det fiskeboller i hvitsaus. :) Skal spise litt rester fra gårdagens kjøttdeig og spagetthi til kvelds. :p

Vet ikke helt enda, men håper på at middagen står på bordet når jeg kommer hjem fra jobb :happy: Må være noe sterkt, har sug på supersterk mat for tiden :D
Har det likt her og. Har bare lyst på ekstra ekstra sterk mat. Spiser noe sterkt til vanlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg hatt lyst på bare ekstremt sterkt mat. De andre hjemme klarer ikke å spise en bit en gang :D.
Ellers fikk jeg litt ris med litt sterkt kylling gryte som var godt.. :)

Har det likt her og. Har bare lyst på ekstra ekstra sterk mat. Spiser noe sterkt til vanlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg hatt lyst på bare ekstremt sterkt mat. De andre hjemme klarer ikke å spise en bit en gang :D.
Ellers fikk jeg litt ris med litt sterkt kylling gryte som var godt.. :)
Jeg får litt sjokk over hvor sterk jeg vil ha maten, har hittil ikke kommet over noe mat som er for sterk. Vil alltid ha mer chilli/cayenne :D Heldigvis er samboer mer enn fornøyd med å prøve å lage sterkere mat, men han slenger på en klatt rømme på sin mat da :p

ble pizza i stede :P mozerella på meg og jentungen, mens guttungen sku absolutt ha turtles pizza ;) (peperoni og ananas)... :) Skal heller score poeng i måren med å lage noe ordentlig :)

Back
Topp