Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må være noe sterkt, har sug på supersterk mat for tiden Har det likt her og. Har bare lyst på ekstra ekstra sterk mat. Spiser noe sterkt til vanlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg hatt lyst på bare ekstremt sterkt mat. De andre hjemme klarer ikke å spise en bit en gangVet ikke helt enda, men håper på at middagen står på bordet når jeg kommer hjem fra jobbMå være noe sterkt, har sug på supersterk mat for tiden
![]()
Jeg får litt sjokk over hvor sterk jeg vil ha maten, har hittil ikke kommet over noe mat som er for sterk. Vil alltid ha mer chilli/cayenneHar det likt her og. Har bare lyst på ekstra ekstra sterk mat. Spiser noe sterkt til vanlig. Men etter at jeg ble gravid har jeg hatt lyst på bare ekstremt sterkt mat. De andre hjemme klarer ikke å spise en bit en gang.
Ellers fikk jeg litt ris med litt sterkt kylling gryte som var godt..![]()
Lager du den selv fra bunn?Snuppa hadde bestilt fiskegrateng, så da ble d d idag
jeg har en slags dilla på fiskegrateng nå jeg! :O kunne spist d 3 dager i uken.. MINSTSnuppa hadde bestilt fiskegrateng, så da ble d d idag
Lager du den selv fra bunn?
jeg har en slags dilla på fiskegrateng nå jeg! :O kunne spist d 3 dager i uken.. MINST![]()
Oj, apetitt jaHar gjort d før faktisk, men ble fryst fiskegrateng idagEline spiser en eske alene, hun elsker det!
![]()