Middag

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hva spiser februardamene i dag? Her blir det nok fullkornspasta med kyllingstrimler i hvit saus på menyen.

Aner ikke. Blir noe lettvindt. Kan ikke være stappmett når en skal på juleavslutning å spise kake. :D

Lurer på om vi bare skal ha rester fra pastasalaten med litt ekstra bacon i:)

Kyllinglår, ris og grønnsaker :-D

Jeg er alene med baby i dag så er redd det ikke blir noe middag. Jeg har spist varm lunsj da. Søstern er i Thailand hos pappa og sendte bilde fra stranden, så da trillet jeg med til thairestauranten nedi byen å spiste lunsj der i ren misunnelse haha :p

Dere som ikke skal ha middag, hva spiser dere da? Brød??

Hva spiser O Mrs Lutz?

Lurer fordi jeg tror ikke jeg ville servert storesøster brødmat. Blir litt mye med brød til frokost, lunsj, mellommåltid i bhg og middag :o

Tortillapizza (rester fra kjøttsausen i går).

Rester fra i går. Det var noe så fancy som lapskaus :P

Her ble det kyllinglår å pomfri sambo som bestilte det ;p

Dere som ikke skal ha middag, hva spiser dere da? Brød??

Hva spiser O Mrs Lutz?

Lurer fordi jeg tror ikke jeg ville servert storesøster brødmat. Blir litt mye med brød til frokost, lunsj, mellommåltid i bhg og middag :o
Det ble lapskaus som jeg hadde nedfryst i posjoner :) hvis ikke hadde jeg nok smurt meg ei brødskive ja. Lager alltid middag til ungene! O var hos mormoren og H på jobb. Hadde O vært hjemme hadde jeg laget middag. Pleier å lage laks til oss to på onsdager, H jobber sent da.

Ble knekkebrød på meg :p
Jobba til 19:00 så gadd ikke noe annet, mann og barn hadde jo allerede spist tidligere.

Spiste ribbe med tilbehør på jobb :D

Gubben bestemte/lagde og da vart det pølse med potetstappe.

Back
Topp