Middag

Bollapinnsvin_83

Glad i forumet
Mailykke <3
Marsboerne2017
Noen som har noen gode tips til raske, lette middager....(ikke fisk) føler d blir mye av d samme her...:-/
 
Wok?:)
 
Wok
Spaghetti og kjøttdeig
Lasagne m/ frisk salat
Bakt potet
Koteletter
 
- Wraps med salat og kylling feks
- Grove pitabrød med salat og karbonadedeig
- Fylte kyllingbryst med ris og salat (fyll med en ost du liker, evt så enkelt som krydderost)
- Thaikylling (stek kyllingfilet og grønnsaker, krydre litt, ha i currypaste og kokosmelk)
- Pasta carbonara
- Grove pannekaker og suppe
 
Lett som i sunn eller som i enkel å lage?;)
En form med oppkuttede grønnsaker, toppet med stekt kyllingfilet i biter. Hell over fløte og tre spiseskjeer med creme fraiche og krydder, stå i ovnen i 20min. Namnam:D

Makaronigrateng med pølser, kjøttdeig og saus toppet med potetmos og ost.
Veldig glad i mat som Lages i ovnen, da lager den seg selv og holder seg varm menst jeg henter i barnehage og lignende;)
 
Lett som i sunn eller som i enkel å lage?;)
En form med oppkuttede grønnsaker, toppet med stekt kyllingfilet i biter. Hell over fløte og tre spiseskjeer med creme fraiche og krydder, stå i ovnen i 20min. Namnam:D

Makaronigrateng med pølser, kjøttdeig og saus toppet med potetmos og ost.
Veldig glad i mat som Lages i ovnen, da lager den seg selv og holder seg varm menst jeg henter i barnehage og lignende;)
Takk for tips:)
Skal teste ut den første oppskriften din:)
Har god erfaring med dine oppskrifter:D
 
Tusen takk for tips...:) er så godt å få når man har kommet inn i "ikke lyst på noe til middag periode"...da trenger man litt inspirasjon;)
 
Back
Topp