Middag

junior_linda

Elsker forumet
Hva spiser de små til middag? Spiser de det samme som dere til middag? Her får han stort sett det samme som vi har til middag. Er dette for tidlig?:confused004

Her og:)
Bare tar av til henne før jeg krydrer:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her også. Skal si kalkunen falt godt i smak i går ;)

Bare hold unna honning, salt, nøtter og annet som kan sette seg fast i halsen :)

Her kommer det helt an på hva vi har :) Har middager i frysen som jeg har laget tidligere. Kan han få fra vår så får han det, hvis ikke så tar jeg opp fra frysen.

Vi er så dårlig til å lage god middag, og snuppa tåler ikke melk så her lager vi opp middag til henne for 1-2 uker i slengen og fryser det ned. Planen er etter hvert å kunne ta av litt middag til henne, vi må bare bli flinkere til å lage først :p

Spiser det samme som oss:)

Stortsett det samme som oss :-)

Stortsett det samme som oss, og da lager jeg gjerne et par porsjoner om gangen slik at vi har i frysen. Ikke alltid vi spiser middag like tidlig som henne :-)

Skulle begynt å gjort det jeg også. Kan de spise toro sauser? Tenker hvis vi har potet, gulrot og noe form for fisk.. er det nok, eller blir middagen tørr? Har null peiling på hjemmelaget mat til baby :( bruker dere bare stavmikser f.eks for å mose?

Skulle begynt å gjort det jeg også. Kan de spise toro sauser? Tenker hvis vi har potet, gulrot og noe form for fisk.. er det nok, eller blir middagen tørr? Har null peiling på hjemmelaget mat til baby :( bruker dere bare stavmikser f.eks for å mose?

Vet ikke om de kan spise toro sauser, men her fikk hun litt toro kjøttkakesaus da vi fant ut at det er mindre salt i den enn i leverpostei.

Back
Topp