Bkno5415862
Glad i forumet
Cous cous salat og kylling klubber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes godt ut!! Jeg elsker risotto, men kan ikke lage det selv. Må ta meg et glass vin snart jeg å, hun sover så godt om natta at det egentlig ikke er noe i veien for det.Kylling, risotto og et glass hvitvin!
Sent from my iPhone using BV Forum
Det hørtes godt ut!! Jeg elsker risotto, men kan ikke lage det selv. Må ta meg et glass vin snart jeg å, hun sover så godt om natta at det egentlig ikke er noe i veien for det.
Er bare jeg som er redd for at hun plutselig skal våkne.
Skjedde jo faktisk for to dager siden!
Men tror likevel jeg skal driste med til et glass vin i helga
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
TakkRisotto er super enkelt:
150g risottoris
2dl hvitvin
4dl buljong (samma hva du bruker)
Smør
Parmesan
Hell risottorisen i en varm kjele, la risen bli varm. Ha i hvitvinog la den koke helt inn, øs litt og litt buljong og la det koke inn mellom hver "øse". Ha i en klatt smør og litt parmesan. Voila!
Utrolig deilig å kose seg med et glass vin igjen ja
Sent from my iPad using BV Forum
Haha, har du prøvd fullkornshvetemel? Fibra heter det Det er finmalt, så man får ikke den kornete konsistensen på pannekakene.Trodde jeg skulle klare å lure i gutta litt sunnere pannekaker i dag, men jeg ble ferska.. Tror de spiste èn hver :/ Jaja, det var forsøket verdt! Pannekakefrokost på meg i morra! Jeg har spist fullkornswrap med stekte grønnsaker, kalkunpålegg og mager kesam. Det var godt!Men jeg var sulten også; jeg sliter med å få i meg frokost og lunsj for tida..
Kan teste!Haha, har du prøvd fullkornshvetemel? Fibra heter det Det er finmalt, så man får ikke den kornete konsistensen på pannekakene.
Jeg har kjøpt det på kiwi og rimi hvertfallKan teste!Fås kjøpt overalt? Min mann er blodhund når det kommer til sånt, så han lukter det sikkert da også
Allergisk mot sunt visstnok. Legger ikke på seg, men...