Middag

Kyllingvinger:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kylling, risotto og et glass hvitvin!

Sent from my iPhone using BV Forum
Det hørtes godt ut!! Jeg elsker risotto, men kan ikke lage det selv. Må ta meg et glass vin snart jeg å, hun sover så godt om natta at det egentlig ikke er noe i veien for det.
Er bare jeg som er redd for at hun plutselig skal våkne.
Skjedde jo faktisk for to dager siden!
Men tror likevel jeg skal driste med til et glass vin i helga;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det hørtes godt ut!! Jeg elsker risotto, men kan ikke lage det selv. Må ta meg et glass vin snart jeg å, hun sover så godt om natta at det egentlig ikke er noe i veien for det.
Er bare jeg som er redd for at hun plutselig skal våkne.
Skjedde jo faktisk for to dager siden!
Men tror likevel jeg skal driste med til et glass vin i helga;)

Risotto er super enkelt:

150g risottoris
2dl hvitvin
4dl buljong (samma hva du bruker)
Smør
Parmesan

Hell risottorisen i en varm kjele, la risen bli varm. Ha i hvitvinog la den koke helt inn, øs litt og litt buljong og la det koke inn mellom hver "øse". Ha i en klatt smør og litt parmesan. Voila!

Utrolig deilig å kose seg med et glass vin igjen ja :)

Sent from my iPad using BV Forum

Risotto er super enkelt:

150g risottoris
2dl hvitvin
4dl buljong (samma hva du bruker)
Smør
Parmesan

Hell risottorisen i en varm kjele, la risen bli varm. Ha i hvitvinog la den koke helt inn, øs litt og litt buljong og la det koke inn mellom hver "øse". Ha i en klatt smør og litt parmesan. Voila!

Utrolig deilig å kose seg med et glass vin igjen ja :)

Sent from my iPad using BV Forum
Takk:)

Frøya lakseloin med rømme :) Etterpå skal jeg lage en norsk bløtkake med hjemmelaga syltetøy av norsk rabarbra toppet med årets første norske jordbær! Gleder meg <3

Spiste unghanebryst med grov potetmos og asparges på hotellrestauranten. :) Og når jeg hadde spist opp mitt, fortsatte jeg på Oliver sin pommes frites. Sulten ja!

Eggerøre og litt brød ikke spess sulten i varmen.

Trodde jeg skulle klare å lure i gutta litt sunnere pannekaker i dag, men jeg ble ferska.. Tror de spiste èn hver :/ Jaja, det var forsøket verdt! Pannekakefrokost på meg i morra! Jeg har spist fullkornswrap med stekte grønnsaker, kalkunpålegg og mager kesam. Det var godt! :) Men jeg var sulten også; jeg sliter med å få i meg frokost og lunsj for tida..

Trodde jeg skulle klare å lure i gutta litt sunnere pannekaker i dag, men jeg ble ferska.. Tror de spiste èn hver :/ Jaja, det var forsøket verdt! Pannekakefrokost på meg i morra! Jeg har spist fullkornswrap med stekte grønnsaker, kalkunpålegg og mager kesam. Det var godt! :) Men jeg var sulten også; jeg sliter med å få i meg frokost og lunsj for tida..
Haha, har du prøvd fullkornshvetemel? Fibra heter det Det er finmalt, så man får ikke den kornete konsistensen på pannekakene.

Haha, har du prøvd fullkornshvetemel? Fibra heter det Det er finmalt, så man får ikke den kornete konsistensen på pannekakene.
Kan teste! :) Fås kjøpt overalt? Min mann er blodhund når det kommer til sånt, så han lukter det sikkert da også ;) Allergisk mot sunt visstnok. Legger ikke på seg, men...

Kan teste! :) Fås kjøpt overalt? Min mann er blodhund når det kommer til sånt, så han lukter det sikkert da også ;) Allergisk mot sunt visstnok. Legger ikke på seg, men...
Jeg har kjøpt det på kiwi og rimi hvertfall:) Brukt det i hvit saus til og med, men da ble ikke sausen hvit;)
Liker man fullkornspasta så burde man like det:)

Fibra elsker jeg!

I går hadde vi thaibiff salat, i dag aner jeg ikke..

Bestilte pizza idag. Var sånn passe godt, men har gjort så mye idag at det var deilig å slippe å lagr middag:)

Torsk, poteter og erter

Laga hvit pizza av "tortillapizzabunner" toppet med soppstuing av portobellosopp, cheddar ost, biff, kjøttboller og frisk basilikum og avokado etter stek...sluuuurp :)

Taco i pita

Back
Topp