Middag

Grilling :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er tacokake? :)
Fant det på nettet, første gang jeg lager det, men det såg så godt ut :)
Man smører en kakeform med bakepapir i bunnen. Så legger man i en tortilla lefse, smører denne med creme fraiche, har på stekt tacokjøttdeig, salsa, stekt løk, mais, paprika, bønner, avokado etc (det man liker og har av tacogrønnsaker), så litt ost, så bygger man den bare oppover. På toppen har man creme fraiche, salsa, knust nachos chips og ost, så steker man den i ovnen og servere med salat/dressing/salsa/guaccamole etc :D

Vedlegg

• tacokake.jpg
    tacokake.jpg
    207,4 KB · Visninger: 20
Sushi

Idag prøvde jeg meg på spagetti laget av squash! Det var egentlig ganske godt - så det skal jeg lage mer av! Hadde bare i litt kesam og kalkunskinke i dag :)

Jeg tester linsesuppe idag:) Nesten vegansk, hvis jeg bare hadde brukt grønnsaksbuljong istedenfor kyllingbuljong.

Brødskiver med ost

Jeg tester linsesuppe idag:) Nesten vegansk, hvis jeg bare hadde brukt grønnsaksbuljong istedenfor kyllingbuljong.
Var dårlig oppskrift, ble tynn og var litt smakløs. Må ha mindre vann og mer linser i neste gang.

Kylling, risotto og et glass hvitvin!

Ble frossenpizza idag. Ikke særlig godt, men både jeg og sambo er slitne idag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemmelaga pizza

Idag vil jeg ha kyllingsalat! Men dèt syns selvfølgelig ikke gutta mine er mat, så de får lage seg karbonader ;)

laksewok

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp