Middag?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva spiser dere til middag for tiden? Er så lite kreativ om dagen. Vil ha noe enkelt og godt, som ikke krever flere timer på kjøkkenet. :p

Pasta carbonara f.eks;

Kok spaghetti
Stek oppkuttet bacon og tilsett ca 1 rødløk og f.eks litt purreløk når baconet nærmer seg ferdig
Bland alt i en stor panne og hell over matfløte, la det få et lite oppkok.
Godt med hvitløksbaguetter (om magen din tåler det), kan toppes med en god ost, tilsett salt og pepper etter ønske.
Lag en liten salat ved siden av etter egen smak.

Ellers spiser jeg mye kyllingsalat, der er det jo i grunn bare fantasien som setter grenser men kyllingfilet krydret med masse cayennepepper under steking, foccacia og tsatziki synes jeg er kjempe godt. :D

Takker for gode middagstips! :)
Kan man bytte ut bacon med skinke for eksempel? Evt. hvor store biter bør baconet deles i?

Mannen laget hjemmelaget fiskegrateng i går ♥ Virket veldig enkelt ig det var kjempegodt :)

Takker for gode middagstips! :)
Kan man bytte ut bacon med skinke for eksempel? Evt. hvor store biter bør baconet deles i?

Godt ( og magrere alternativ) med Bogskinke feks i steden ja :-) Jeg tar i et egg helt til slutt i sausen, men da må det IKKE koke ( da blir det eggerøre;) ), og litt muskatnøtt :-)

Mannen laget hjemmelaget fiskegrateng i går ♥ Virket veldig enkelt ig det var kjempegodt :)

Det er det lenge siden jeg har laga, pleier egentlig å gjøre det jevnlig, men har ikke lyst på fisk som gravid i det hele tatt. Men når du skriver det nå, føler jeg kanskje at det kan jeg ha! Så kanskje jeg skal lage det i dag :-)

Karripanet fisk er veldig godt og lett. Og sprø kylling med couscos. Oppskrifter finner du på Tine.no masse godt

Testa salaten som står på cottage cheeseboksen i går - den var kjempegod!
Stekte forresten chorizoen godt først....

Svææært matlei for tiden, kjekt med inspirasjon :)
Ble ingen middagvi dag, kjører nachos i kveld, ungene elsker det :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Eeeeeh, potetgull????? Cravings ble sterkere enn husmorimstinktet i dag, så må knasker jeg sprø mix salt-rester fra helga.... Herreguuud.....;-) Skal få laga noe ordentlig når mannen kommer fra butikken snart :-)

Back
Topp