Middag

lillerypa

Forumet er livet
Hva skal dere ha til middag idag?? Jeg er så matlei for tiden, ingenting som frister :P

Biff stroganoff ^^

planen var kjøttkaker men blir det i morgen istedet

Jeg hadde 3 kalkunpølser i mikroen. Og litt hamburgerdressing til å dyppe i.

Haha. Tragisk :)

I går ble det koteletter og i dag blir det min hjemmelagede ertersuppe, koker opp i dag så har jeg 5-6 middager fremover.

I dag blir det løvbiff m tibehør. Lenge sia sist. Skal innom fiske butikken og kjøpe litt fisk som blir i mårra. Pluss lage litt middager og fryse til trym.

Jeg hadde 3 kalkunpølser i mikroen. Og litt hamburgerdressing til å dyppe i.

Haha. Tragisk :)
Ha ha. Skjønner deg godt, er ikke så flink med middager når jeg er alene. Det blir bedre når lillemor blir større. ;)

I dag er det kyllinggryte på menyen. :D

Må også dele at i går så spiste lillebror sammen med oss på "ordentlig" Vi hadde seibiff, og han fikk sei (som jeg hadde kokt) potet gulrot, tomat. Hadde det hver for seg og han fikk det lite moset. Det var sukess! Ser ut til at jeg har en som verken vil ha maten sin mye most eller blandet sammen i en mølje. ;)

Lurt, skal også prøve det. A fikk sitte sammen med oss i går ved middagsbordet for første gang (vi bruker vanligvis å ha middag ganske sent), han var helt i ekstase :P Fikk bare smake litt potet da, men han var godt fornøyd med det, også fra vannglasset til mamman ;)

Tenkte jeg skulle lage skikkelig middag i dag!
Får lage noe som vi begge kan spise da ;)

Lurt, skal også prøve det. A fikk sitte sammen med oss i går ved middagsbordet for første gang (vi bruker vanligvis å ha middag ganske sent), han var helt i ekstase :P Fikk bare smake litt potet da, men han var godt fornøyd med det, også fra vannglasset til mamman ;)
Her er det også rkstase. Han sitter ikke mye i ro og ler og flørter med oss alle. ;)

Pitabrød her, hjemme alene :) sånn voksen hjemme alene da, lillemor har lagt seg og hunden ligger som et slakt...

Her blir det rester fra gårsdagens ertesuppekoking :)

I dag er det torsk bakt i ovnen med pesto og surret i skinke. Muligens en av de beste fiskerettene jeg lager. Gledes!

Back
Topp