Middag

lillerypa

Forumet er livet
Hva har dere spist til middag idag? Og hva skal dere ha imorgen?

Vi skal ha biff når snuppa legger seg, og imorgen tror jeg det blir finnbiff om vi ikke sniker til oss middag hos svigers :p

I dag ble det karbonader med løk, speilegg, erterstuing og skive :p

Imorgen vet jeg ikke enda.

idag ble det en gryte bestående av: kjøttdeig, skinke, gulrot, blomkål, løk, chili, ingefær, hvitløk, bønner, kokosmelk og ris! Vet ikke hva jeg skal kalle den, forslag til navn?
Imorgen blir det pinnekjøtt etter mannens ønske, hans favorittrett, passer bra siden han skal ut med bestekompisen ikveld for siste gang på lenge, bestekompisen blir nemlig pappa på torsdag som kommer =)

idag ble det en gryte bestående av: kjøttdeig, skinke, gulrot, blomkål, løk, chili, ingefær, hvitløk, bønner, kokosmelk og ris! Vet ikke hva jeg skal kalle den, forslag til navn?
Imorgen blir det pinnekjøtt etter mannens ønske, hans favorittrett, passer bra siden han skal ut med bestekompisen ikveld for siste gang på lenge, bestekompisen blir nemlig pappa på torsdag som kommer =)

Lorrelors lørdagsgryte :P haha

Pinnekjøtt hørtes veeeldig godt ut, nå fikk jeg skikkelig lyst på det :p

Lorrelors lørdagsgryte :p haha

Pinnekjøtt hørtes veeeldig godt ut, nå fikk jeg skikkelig lyst på det :p

hehe, lorrelors lørdagsgryte faktisk, ikke dumt forslag, kan dessverre ikke ta æren for den da jeg har fått oppskriften av en venninne, så må vel kalle den opp etter henne.
Du kan spise pinnekjøtt for meg, har fullstendig mistet lysten etter svangerskapet, hadde min kvalmeperiode akkurat i jula :P

hehe, lorrelors lørdagsgryte faktisk, ikke dumt forslag, kan dessverre ikke ta æren for den da jeg har fått oppskriften av en venninne, så må vel kalle den opp etter henne.
Du kan spise pinnekjøtt for meg, har fullstendig mistet lysten etter svangerskapet, hadde min kvalmeperiode akkurat i jula :p

Jeg blir fortsatt kvalm bare av tanken på ribbe! Var ikke spesielt kvalm i svangerskapet, men etter ribba på julaften fikk jeg vondt i magen og ble skikkelig dårlig :P

Jeg blir fortsatt kvalm bare av tanken på ribbe! Var ikke spesielt kvalm i svangerskapet, men etter ribba på julaften fikk jeg vondt i magen og ble skikkelig dårlig :p
hehe, var pinnekjøttet på julaften som tok knekken på meg, var kun kvalm akkurat i jula, ellers ikke. =)

Hjemmelaget pizza med grov bunn siden jeg kun hadde sammalt hvete i skapet:p

hehe, var pinnekjøttet på julaften som tok knekken på meg, var kun kvalm akkurat i jula, ellers ikke. =)

Håper jeg ikke er gravid i jula neste gang :p

I går hadde vi fisk i skjell, i dag grandis. Må ha enkle middager denne helga,stua står på hode om dagen da vi driver med maling. I morgen skal jeg og gubben på boligmessa på hellerudsletta, så da spiser vi nok på egons tenker jeg. Jentene skal være hos bestemor og bestefar

Blir spaghetti og kjøttdeig her! :D
ImageUploadedByBV Forum1362854898.153837.jpg

Pizza i ovnen nå. :D

Nam nam :D Venter på brodern, seint ute!

Grøt tidligere på dagen (ungene må jo også få mat.. :P hehe) Og nå er mannen ute og henter kina-mat!!! NAM NAM! :D I morgen aner jeg ikke... kanskje håpe at mamma ringer og inviterer! ;)

Grøt tidligere på dagen (ungene må jo også få mat.. :P hehe) Og nå er mannen ute og henter kina-mat!!! NAM NAM! :D I morgen aner jeg ikke... kanskje håpe at mamma ringer og inviterer! ;)

Kinamat er det lenge siden jeg har spist! Elsker innbakt kylling :D

Appelsin og godteri laughing7
Storesøster er ikke hjemme, og lilleprupp sover.. Og så har jeg brukt ettermiddagen på å lage opp middager til lille, så nå gadd jeg ikke mer :)

Appelsin og godteri laughing7
Storesøster er ikke hjemme, og lilleprupp sover.. Og så har jeg brukt ettermiddagen på å lage opp middager til lille, så nå gadd jeg ikke mer :)
Lilleprupp. :p da er pizza fortært. Fantastik god bunn. Deler inn på mattråden når jeg får tid. ;)

Pommes frites med smelta ost;) Mmmmm! Mannen er ute med jobben å spiser og drikker på pub, så da gjør jeg det enkelt;)

Back
Topp