Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
idag ble det en gryte bestående av: kjøttdeig, skinke, gulrot, blomkål, løk, chili, ingefær, hvitløk, bønner, kokosmelk og ris! Vet ikke hva jeg skal kalle den, forslag til navn?
Imorgen blir det pinnekjøtt etter mannens ønske, hans favorittrett, passer bra siden han skal ut med bestekompisen ikveld for siste gang på lenge, bestekompisen blir nemlig pappa på torsdag som kommer =)
Lorrelors lørdagsgrytehaha
Pinnekjøtt hørtes veeeldig godt ut, nå fikk jeg skikkelig lyst på det![]()
hehe, lorrelors lørdagsgryte faktisk, ikke dumt forslag, kan dessverre ikke ta æren for den da jeg har fått oppskriften av en venninne, så må vel kalle den opp etter henne.
Du kan spise pinnekjøtt for meg, har fullstendig mistet lysten etter svangerskapet, hadde min kvalmeperiode akkurat i jula![]()
hehe, var pinnekjøttet på julaften som tok knekken på meg, var kun kvalm akkurat i jula, ellers ikke. =)Jeg blir fortsatt kvalm bare av tanken på ribbe! Var ikke spesielt kvalm i svangerskapet, men etter ribba på julaften fikk jeg vondt i magen og ble skikkelig dårlig![]()
hehe, var pinnekjøttet på julaften som tok knekken på meg, var kun kvalm akkurat i jula, ellers ikke. =)
Hjemmelaget pizza med grov bunn siden jeg kun hadde sammalt hvete i skapet![]()
Grøt tidligere på dagen (ungene må jo også få mat..hehe) Og nå er mannen ute og henter kina-mat!!! NAM NAM!
I morgen aner jeg ikke... kanskje håpe at mamma ringer og inviterer!
![]()
Lilleprupp.Appelsin og godteri laughing7
Storesøster er ikke hjemme, og lilleprupp sover.. Og så har jeg brukt ettermiddagen på å lage opp middager til lille, så nå gadd jeg ikke mer![]()