Middag?

enogtosmå

Gift med forumet
Er rimelig lite inspirert i dag[8D] Sliten, vondt i hode og mannen er på jobb. Noen som har forslag til hva jeg kan lage til middag til meg og sønnen på ett og et halvt? Har egentlig mest lyst til å bestille pizza, men føler at det er litt vel lite sundt og ikke minst dyrt[8D]

Her blir det kjøttdeig og spaghetti og salat idag. [:)]

Vel, vi skal på McDonalds så jeg har ingen tips[8D]

Dolmio, kjøttdeig å pasta [8D]

Lasagna!!! Det er virklig en popis for både meg og min 1,5 år gammel gutt [:D][:D]

Jeg skal ha sånn "edelgris magert kjøtt sak" som jeg ikke husker hva heter med grønnsaker og litt ris til. Lurer på hva småen skal få istede for "grisen". Kjøtt kommer som regel bare ut igjen fra munnen der i gården så...[&:]
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..... Tenke tenke!
Forslag tas gjerne imot![:D]

Her blir det enkelt idag,pølse og potetmos[:)]

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Jeg skal ha sånn "edelgris magert kjøtt sak" som jeg ikke husker hva heter med grønnsaker og litt ris til. Lurer på hva småen skal få istede for "grisen". Kjøtt kommer som regel bare ut igjen fra munnen der i gården så...[&:]

Pølser eller fiskekaker [:)]

ORIGINAL: Selveste Kråka

ORIGINAL: Jadasåneidaså

Pølser eller fiskekaker [:)]

Takk![:D] Fiskekaker it will be!
Han hadde litt pølse i omeletten sin igår her.

Her blir det steikt servelat med potetmos til:))

Planen var skinkepai, men det frista veldig lite akkurat nå..

Kanskje strimlet svinekjøtt, tomatsaus og pasta?

Kan lage det som jeg skal lage til ikveld [:D][:D]

Lammelår <3 Står i ovnen nå og det lukter SÅ GODT i hele huset
[:D][:D]

Jeg laget Wok laget av ferske grønnsaker og med svinekjøtt[:D] mmmmmmmmmmmmm[:D] Takk for tips[:D]

ildfast form med potetmos, kjøttdeig, kjøttdeigsaus og ost på toppen. poppis både hos mor, 3 åringen og 1 åringen [:)]

Back
Topp