Middag

Har prøvd begge deler men snuppas munn er lukket uannsett....håper hu snart begynner å spise middag. Kan ikke leve på grøt!

ORIGINAL: klinkekulen

Først skal vi bruke opp alle middagsglassene vi hamstra inn. Når lageret er tomt er planen at hun får biter av vår middag (hun er såpass stor da at hun ikke trenger most mat lenger, forhåpentligvis). Så her bruker vi middagsglass (har tusenvis[8D]), og hun elsker det [:)]

bare bytte ut hun med han!! hamstret maaaaaaaassseeeeeeeee før nyttår:)

Dobbelpost

Lager som regel og fryser ned. Men hun får glass når vi er ute på tur. Nå spiser hun varm lunsj i barnehagen da, så det blir bare i helgene nå fremover.
`
Edit: Middagen i barnehagen er også hjemmelaget. Er veldig fornøyd med det tilbudet! [:D]

Har begynt å lage mat selv, men har ikke kommet så langt enda. Så lager litt og kjøper et par for å variere. Planen er å komme over på kun hjemmelaget om ei lita stund. Lager så jeg fryser, hadde ikke gidda å lage hver dag. Skjærte meg langt inn i fingeren sist jeg laga, så må la såret gro før jeg lager mer... hehe, smarte Piplup skulle bare løfte og røre litt på spaghettien nedi foodprocessoren. Var veldig obs på kniven, men jeg greide å skjære meg likevel da... [8D]

Av og til... Heller sjeldent, har gjort det et par ganger [:D] Men skal bli flinkere!

Hamstret en del på "salget" så bruker kun glass nå, men når det er tomt skal vi lage selv :)

Ja, kan ikkje hugsa sist eg kjøpe eit middgasglass. Syns det var greit for ho å begynne med, men når eg såg dei gjekk ned på høgkant begynte eg å lage sjølv.[:D]

ORIGINAL: klinkekulen

Først skal vi bruke opp alle middagsglassene vi hamstra inn. Når lageret er tomt er planen at hun får biter av vår middag (hun er såpass stor da at hun ikke trenger most mat lenger, forhåpentligvis). Så her bruker vi middagsglass (har tusenvis[8D]), og hun elsker det [:)]

lurt:) angrer på at vi ikke hamstret inn mer!

ORIGINAL: Piplup

Har begynt å lage mat selv, men har ikke kommet så langt enda. Så lager litt og kjøper et par for å variere. Planen er å komme over på kun hjemmelaget om ei lita stund. Lager så jeg fryser, hadde ikke gidda å lage hver dag. Skjærte meg langt inn i fingeren sist jeg laga, så må la såret gro før jeg lager mer... hehe, smarte Piplup skulle bare løfte og røre litt på spaghettien nedi foodprocessoren. Var veldig obs på kniven, men jeg greide å skjære meg likevel da... [8D]

off, det hørtes ikke godt ut å skjære seg! [&:]

her liker hun ingenting......så det går fremdeles i grøt....[&:] likte most gulerot her en dag, men det var bare et blaff....hvis jeg har to skåler. en med grøt og en med gulerotmos, så lukker hun munnen, rister på hodet og sperrer med armen når hun får gulerot og gaper med grøten.......
dere er heldige dere med babyer som liker mat...

men over til spørsmålet; jeg har lyst å lage maten til henne selv. og middagsglass får bli reserveløsningen.

ORIGINAL: Smoothiemamma

off, det hørtes ikke godt ut å skjære seg! [&:]

Hehe, nei, godt var det ikke... fikk prøvd ut den nye foodprocessoren min på en måte jeg egentlig ikke hadde tenkt å gjøre [;)]

vi spiser middag hos mamma hver dag (bortskjemt jah[:D]) og mamma lager noe ekstra som han spiser , type: næringsrike supper med næringsrike ingredienser i (hjemmelaga fra bunnenav)eller vanlig middag som vi enten moser med gaffel el. blender...

ellers om det er middag som ikke passer han sjelden gang, gir jeg han glass..

Noah får somregel middagsglass, men innimellom spiser han samme middag som oss, jeg bare knuser det med gaffel eller blender [:)]

HJEMMELAGA middag hver dag[:D]

med stavmixer og grønnsaker er det like lett som å løpe ned i butikken etter uspiselige middagsglass[;)]

Jeg lagte all maten i starten, men nå er snuppis inne i en kresen periode, så da orker jeg ikke å lage mat som hun ikke spiser likevel [8|]

Her liker han ikke most mat, så det blir biter fra min talerken. Så den er nok hjemmelaget ja[;)]

Back
Topp