Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: klinkekulen
Først skal vi bruke opp alle middagsglassene vi hamstra inn. Når lageret er tomt er planen at hun får biter av vår middag (hun er såpass stor da at hun ikke trenger most mat lenger, forhåpentligvis). Så her bruker vi middagsglass (har tusenvis[8D]), og hun elsker det [:)]
ORIGINAL: klinkekulen
Først skal vi bruke opp alle middagsglassene vi hamstra inn. Når lageret er tomt er planen at hun får biter av vår middag (hun er såpass stor da at hun ikke trenger most mat lenger, forhåpentligvis). Så her bruker vi middagsglass (har tusenvis[8D]), og hun elsker det [:)]
ORIGINAL: Piplup
Har begynt å lage mat selv, men har ikke kommet så langt enda. Så lager litt og kjøper et par for å variere. Planen er å komme over på kun hjemmelaget om ei lita stund. Lager så jeg fryser, hadde ikke gidda å lage hver dag. Skjærte meg langt inn i fingeren sist jeg laga, så må la såret gro før jeg lager mer... hehe, smarte Piplup skulle bare løfte og røre litt på spaghettien nedi foodprocessoren. Var veldig obs på kniven, men jeg greide å skjære meg likevel da... [8D]