MIDDAG.

helen79

Forumet er livet
HVA SKAL DERE HA TIL MIDDAG I DAG, DA?
VI SKAL HA MAX-BOLLER. DET ER SNADDER. VAR FAVORITTEN MIN DA JEG VAR LITEN.

Max boller er kjempe godt! Spiser det ofte! Med moste poteter og spagheti til[:D]
Hmm tror jammen jeg skal ha det til middag jeg oxo[:)]

I dag blir det tortillas [:)]

Hva er max-boller??
Vet ikke hva vi skal ha enda..

MAX-BOLLER ER KJØTTBOLLER I TOMATSAUS.

max-boller er kyllingboller i parikasaus. Snadder, særlig med ris til. Lenge siden jeg har hatt, gitt. Her blir det røsti i dag, mannen som står for middagen i dag.

Er det kylling? Hmm det ante jeg ikke..

[:D]Hjemmelaget fiskegrateng! Det er snadder det. Har fått dilla på å spise fisk og salat jeg... Mannfolka mine må bare leve med fisk til middag fem dager i uka!!![:D]

hmm.. lurer på hva jeg skal ha i dag ja... finner vel på noe [:)]

skal ikke ha noe særlig spesielt i dag..skal ha kjøttdeig og hjemmelaget potetmos!! [:D]

Har kjøttkaker som har stått i kjøleskapet i en halv evighet, så jeg tror det blir kjøttkaker til middag i dag.. [:)] max-boller er godt, men samboer liker dem ikke så det er veldig skjelden vi har det til middag!

Vi får middagsgjester i ettermiddag, så jeg skal lage to former med lasagne. Sammen med salat og baugetter er det ganske nam nam [:D]
Skulle vel snart begynt å vaske litt gulv, men huff.... [&:]

ORIGINAL: fruluna

Vi får middagsgjester i ettermiddag, så jeg skal lage to former med lasagne. Sammen med salat og baugetter er det ganske nam nam [:D]
Skulle vel snart begynt å vaske litt gulv, men huff.... [&:]

Har du prøvd pesto-baguetter til lasagne??
DET er snadder det!

Her blir det pølsegrateng og stekte poteter!

Taco!!
Men pitabrød i staden for skjell eller tortilla...då tenkjer eg mannen blir fornøyd [;)]

Løvstek. Sambo har bursdag i dag og det var det han ønsket seg, så da får det bli det.[:D] Håper han kommer hjem snart.

ORIGINAL: Hilde-Anita

DET er snadder det!

Nei det har jeg ikke.. Er det godt altså? [:)]

Her blir det stekt torskefilet med potet, raspet gulrot og rømme![:)] Mandag er fast fiskdag! Men slett ikke den eneste!

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Hilde-Anita

DET er snadder det!

Nei det har jeg ikke.. Er det godt altså? [:)]

Kjempegodt!!!

Back
Topp