middag?

LINE 85

Flørter med forumet
Jeg begynner og blir matlei er lixom det samme heile tiden..
Hva skal dere ha te middag i dag kansje jeg får litt tips?:)

Ellers alt bra med dere??

vi skal ha heimalaga pizza i dag, får besøk av søsteren min med familie..

Hva med TACO?
eller noe med masse løk eller kål og slikt som du om noen uker du mest sannsynlig ikke kan spise pga amming og magesmerter hos barnet..

Samme her.. Er blitt skikkelig matlei, her har vi hatt det varm og fint vær de siste 5 dagene så har nesten bare blitt grillmat på meg! Har desverre ingen gode ideer å komme med, og stresser sjøl med å finne middag!![8D]
Orker liksom heller ikke å stå inne på kjøkkenet å lage mat når det er sol og varmt ute!![:-]

Samme her. Jeg er lei av å lage mat jeg nesten ikke spiser noe av, mens mannen kan "fråtse"...[8|]
Kjenner jeg er litt lei av å sloss om plassen i magen min med lillegutt...[8D] he he...
Men - idag blir det kyllingsalat. Kyllingbiter stekt med tandorikrydder, agurk, paprika, mais, ananas, løk og kokte pastaskruer med pesto.[:D]

Vi skal ha fiskekarri. (marinert laks som tilberedes i wok med kokosmelk og currypaste og chili osv[:D])

Vi skal ha pasta med en saus jeg så de lagde på tv i går ;p Synes den så utrolig god ut, så håper den smaker like godt ;)

Back
Topp