Middag tirsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tok opp torsk fra fryseren nå, og lurer på å pensle med pesto og steke de i ovnen. Brokkoli til, muligens.

vi skal ha ovnsbakt laks, risotto og salat :)

Nammis:) Fisk er så utrolig godt:D Igår hadde vi panert rødspettefilet med poteter og persillesaus:) Idag blir det kyllinggryte, ris, revet gulrot med ananasbiter og rosiner;)

Nammis:) Fisk er så utrolig godt:D Igår hadde vi panert rødspettefilet med poteter og persillesaus:) Idag blir det kyllinggryte, ris, revet gulrot med ananasbiter og rosiner;)
Nam, nam nam!
Vi har jo vært på besøk på en bitteliten øy omtrent så langt vest man kommer i Norge, og det går det stort sett i fisk!
Fikk så mye godt og ble inspirert til å skjerpe oss og spise mer fisk! :D

Nam, nam nam!
Vi har jo vært på besøk på en bitteliten øy omtrent så langt vest man kommer i Norge, og det går det stort sett i fisk!
Fikk så mye godt og ble inspirert til å skjerpe oss og spise mer fisk! :D

Ja, fisk er så utrolig godt og ikke minst sunt:D Og fins uendelig måter og tilberede på også, må bli litt flinkere til det selv også:)

Nam med laks! :D
Det er også godt med pesto, synes jeg =)
Jeg er ikke såå glad i pesto, så er litt tilbakeholden med det :p Men synes laks er veldig godt med teryakisaus og wokede grønnsaker! :D

Mannen liker heller ikke pesto så godt, så jeg må dele middagen i to :p

Så kreative dere er i matveien da! :)
Vi skal spise opp noen hjemmelaga fiskekaker (som ikke henger sammen) før jeg skal lage nye. Også blir det revet gulrot og kokt potet til. Litt kjedelig, men da går det an å unne seg en sjokoladebit til kaffen senere. (Noe jeg hadde gjort uansett, uavhengig av hvor spennende middagen var eller ei..) ;):p

Nå fikk jeg lyst på fisk jeg også, må se hva som er i frysen :flower

Back
Topp