Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm sånn suppe er utrolig godtHer rakk vi bare plaine lunsjkaker i 16-tida. Holder på å koke en svineknoke som skal bli morgendagens middag. Lurer på å koke ferdig suppa i kveld (og smake litt på den, selvsagt), for da kan den bare varmes opp i morra.
Ja, resultatet blei knallbra!!!Mmm sånn suppe er utrolig godt
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Ja, resultatet blei knallbra!!!
Første gangen jeg lager sånn suppe, så jeg er skikkelig imponert over egen innsats.. Haha!![]()
er det ikke fløte og eggeplomme i alle oppskriftene?Neste gang skal jeg velge en av oppskriftene med fløte i!
Men det var godt da![]()
Hehe.. Godt at jeg klarte å imponere!!Aldri laget det jeg heller, så ble imponert her nå![]()
Nei, noen har kun eggeplomme og parmesan og "kokes" når det blandes med veldig varm pasta.er det ikke fløte og eggeplomme i alle oppskriftene?![]()
![]()
Italienerne bruker alltid fløte, jeg holder med dem tror jeg!Nei, noen har kun eggeplomme og parmesan og "kokes" når det blandes med veldig varm pasta.
Funfact: pasta carbonara er en amerikansk oppfinnelse. Ble laget for å mette soldater under krigen, da de okkuperte Roma i '44. De blandet da italiensk pasta med amerikansk egg og baconItalienerne bruker alltid fløte, jeg holder med dem tror jeg!![]()
![]()
haha, det visste jeg ikke! Så morro da!Funfact: pasta carbonara er en amerikansk oppfinnelse. Ble laget for å mette soldater under krigen, da de okkuperte Roma i '44. De blandet da italiensk pasta med amerikansk egg og bacon
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3