Middag tirsdag :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva spiser dere i dag?
Jeg lager carbonarasaus med flesk og parmesan! Pasta til mannen og Lillebror, squash"pasta" til meg =)
T er hos fetteren sin i dag og skal på turn før han kommer hjem i kveld.

Åååh, carbonara er jo så digg:rolleyes::D
Blir middag i kveld på oss, grilla laks med salat og ris da;)

*Surfer mobilt*

Neste gang skal jeg velge en av oppskriftene med fløte i!
Men det var godt da :D

Her blei det bare en Grandis idag, lite energi idag, så da blei det en lettvint løsning;)

Karrikylling med couscous, :-)

Her rakk vi bare plaine lunsjkaker i 16-tida. Holder på å koke en svineknoke som skal bli morgendagens middag. Lurer på å koke ferdig suppa i kveld (og smake litt på den, selvsagt), for da kan den bare varmes opp i morra.

Her rakk vi bare plaine lunsjkaker i 16-tida. Holder på å koke en svineknoke som skal bli morgendagens middag. Lurer på å koke ferdig suppa i kveld (og smake litt på den, selvsagt), for da kan den bare varmes opp i morra.
Mmm sånn suppe er utrolig godt:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Ja, resultatet blei knallbra!!!:D
Første gangen jeg lager sånn suppe, så jeg er skikkelig imponert over egen innsats.. Haha!;)

Aldri laget det jeg heller, så ble imponert her nå:-)

Italienerne bruker alltid fløte, jeg holder med dem tror jeg! ;) :P
Funfact: pasta carbonara er en amerikansk oppfinnelse. Ble laget for å mette soldater under krigen, da de okkuperte Roma i '44. De blandet da italiensk pasta med amerikansk egg og bacon :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Funfact: pasta carbonara er en amerikansk oppfinnelse. Ble laget for å mette soldater under krigen, da de okkuperte Roma i '44. De blandet da italiensk pasta med amerikansk egg og bacon :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
haha, det visste jeg ikke! Så morro da! :D

Back
Topp