Middag.... siklesikle

I dag har vi spist fiskeboller i gul curry etter Berit Nordstrand sin oppskrift. Andre ting som står på menyen denne uka er lammeskav i lefse med salat og yoghurtdressing, asiatisk fiskesuppe og reinsdyrmedaljonger med pastinakkpurè og grønne grønnsaker. Har ikke planlagt alle dager enda, men det er utrolig deilig å ha planlagt hva vi skal ha de fleste dagene i uka synes jeg.

I dag er det hel kylling delt i biter, ovnsbakt sammen med tomat/løk/gulrot/sopp/søtpaprika og litt nøtter på toppen.

Torskeform med fløte/sennepsaus med ost, sellerirotmos og gulrøtter:D

Hehe, jeg har helt motsatt problem..:woot: har dårlig matlyst, og har ikke lyst på middag i det hele tatt.. :p er ikke kvalm, og har egentlig veldig lite symptomer.. Men mat spiser jeg bare fordi jeg absolutt må.. :wtf: men jeg henger meg på her, så får jeg kanskje noen tips til noe som kan friste.. :woot:

Vi spiste pytt i panne i går - veldig enkelt, og ganske godt (vanligvis i hvert fall) ;)

Kjenner meg igjen, er ikke direkte dårlig men mat middag frister over hodet ikke. Frukt, knekkebrød, en lett skive eller salat går det mye av. Men middag spiser jeg bare en liten porsjon av for å få i meg litt variert kost :)

Ble McDonald's :bag: Sambo sa han skulle belønne seg selv med burger etter klesshopping (som han hater) så jeg gaulte at babyen hadde lyst på junkfood når han gikk ut døren. Fikk servert en happy meal når han kom hjem :dance008 "til babyen, ikke til deg, du skal være sunn" :laughing001

Blir ovnsbakt laks bakt på en seng av squash, brokkoli, paprika og potet, men en dæsj rømme på toppen.

Endelig tåler kroppen fisk igjen!

Omelett med løk/skinke/ost/tomat - men kun fordi det ble biff med pommes frites til lunsj ute ;)

Dagens er preget av en lat søndag :bag: Pasta med dolmiosaus, stekte kjøttboller med italiensk krydder fra Meny, alt i en form med ett halvt tonn mozzarella, parmesan og cheddar på toppen og i ovnen til osten er gylden. VELDIG godt da :hello2

Back
Topp