Middag.... siklesikle

Hansen 31

Blir kjent med forumet
Altså.. jeg craver ikke noe spesielt, jeg har bare lyst på middag til alle måltider.
Tenker på neste middag når jeg spiser middag liksom.. :sign10
Tenkte det kunne være fint med en middagstråd med middagstips! Hva står på middagsplanen?

I går fikk jeg plutselig lyst på kylling med ris og bretagnesaus med grønnsaker i sausen. Da må det spises tomt, så da blir det kopi av det i dag og i morgen (bare jeg som vil ha det). xsmile9

Hehe, jeg har helt motsatt problem..:woot: har dårlig matlyst, og har ikke lyst på middag i det hele tatt.. :p er ikke kvalm, og har egentlig veldig lite symptomer.. Men mat spiser jeg bare fordi jeg absolutt må.. :wtf: men jeg henger meg på her, så får jeg kanskje noen tips til noe som kan friste.. :woot:

Vi spiste pytt i panne i går - veldig enkelt, og ganske godt (vanligvis i hvert fall) ;)

Det er jo fredag i dag, så resten av flokken har bestilt taco :rolleyes:

Taco taco taco :thumleft -med spicy mangosalsa og cheddar

Hjemme alene helg på meg og gubben og han har lønningsdag, så håper han tar meg med ut :happy093
Det er greit med pizza og Taco fredag og lørdag når ungene er hjemme, men såååå godt når man kan unne seg litt annet :happy: og om noen mnder får vi jo ikke lengre den muligheten:rolleyes:

I dag blir det karbonadedeig og salat i pitabrød. Kjenner jeg meg selv rett hiver jeg på noe smeltet ost på det hele. Enkelt, men midt i oppussing med dårlig fungerende kjøkken så da blir det løsninger som dette :happy:

Jeg har sett på Mike Chen i natt og nå drømmer jeg om dumplings :D Skal innom meny for å se om de har noen ferdige, hvis ikke er det en fare for at jeg sitter meg ned midt i butikken og griner.

I dag skal sambo hjelpe en kompis med å skru sammen IKEA møbler, så jeg lager pizza med peppes chorizo og kjøttboller med ett halvt tonn rømmedressing.

I dag blir det karbonadedeig og salat i pitabrød. Kjenner jeg meg selv rett hiver jeg på noe smeltet ost på det hele. Enkelt, men midt i oppussing med dårlig fungerende kjøkken så da blir det løsninger som dette :happy:

Back
Topp