Middag søndag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Gutta har reist til mine foreldre og er heldige å få indisk lammegryte!!!!
LITT misunnelig ja! Er i bedre form nå, men trenger ikke akkurat å smitte hele familyen!
Jeg har en smaksprøve på Byggrynsgrøt fra Fjorland som jeg skal teste for søs som er Buzzador og har fått tilsendt smaksprøver :)
Matlysten er som regel på topp selvom jeg er syk :o

Nam, den gryta høres god ut, synd du gikk glipp av den:-)
Her gikk det i noe rester i frysen, medisterkake i pitabrød hehe, det var ikke ille det egentlig.

Nam, den gryta høres god ut, synd du gikk glipp av den:)
Her gikk det i noe rester i frysen, medisterkake i pitabrød hehe, det var ikke ille det egentlig.
DET hørtes jo godt ut da! =)
JEg har spist grøten, men orket ikke hele. Er ikke noe for meg, slikt. Men jeg har smakt og sendt inn min bedømmelse :D

DET hørtes jo godt ut da! =)
JEg har spist grøten, men orket ikke hele. Er ikke noe for meg, slikt. Men jeg har smakt og sendt inn min bedømmelse :D

Hehe, kjekt å ha noe du slapp å lage når du er i dårlig form da:-)

Mannen facebooka nettopp maten jeg gikk glipp av :(
882069_10151491903655240_1495111895_o_zps04abb430.jpg

Gutta har reist til mine foreldre og er heldige å få indisk lammegryte!!!!
LITT misunnelig ja! Er i bedre form nå, men trenger ikke akkurat å smitte hele familyen!
Jeg har en smaksprøve på Byggrynsgrøt fra Fjorland som jeg skal teste for søs som er Buzzador og har fått tilsendt smaksprøver :)
Matlysten er som regel på topp selvom jeg er syk :eek:
Sikkert noe for meg, jeg elsker byggryn!!! :D ...men er ikke spesielt glad i grøt da :p :eek:

oooh, så skikkelig godt ut! Men oliven og fetaost i indisk gryte??? :p er ikke det typisk gresk da? :p ;)
Hehe jo, er nok det. Aner ikke hvilken oppskrift mamma har brukt jeg :D

Hehe jo, er nok det. Aner ikke hvilken oppskrift mamma har brukt jeg :D
jeg har ei nydelig oppskrift på indisk tandoori med mango cuthney, pisket krem og kylling :rolleyes:

Her blir det for øvrig ferdig lapskaus fra butikken :p Men en veeeldig god variant fra det lokale pølsemakeriet med både lam og oksekjøtt i :D

ja, piska fløte som blandes med mancho chutney og tandoorikrydder da :p ;) Man har ikke akkurat sukker i den da :p :eek:
Nei, skjønte det =)
Fløte bruker vi mye i mat, så det er nok ikke så langt unna :D

Back
Topp