Middag onsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Vi har jo sløvet i hele dag, og jeg hadde ikke tenkt til å lage oss noe middag egentlig.
Vurderte havregrynsgrøt til T og egg eller noe til meg.
Men så kom jeg på en oppskrift jeg hadde lyst til å prøve. Noen slags pizzasticks som søs laget til filmkvelden vår.
Den er uten mel, laget på blomkål og ost :p
Så nå står den i ovnen, spent på resultatet da jeg ikke hadde alt i oppskriften og måtte improvisere litt :p

Jeg og Alexander har hatt Joika. Så godt og så enkelt. Og så kom jeg på at det er samenes dag i dag, så da passet det ekstra fint ;P

Jeg og Alexander har hatt Joika. Så godt og så enkelt. Og så kom jeg på at det er samenes dag i dag, så da passet det ekstra fint ;P
Hehe, så bra.
Aldri smakt joikakaker jeg...

Lasagn og skoleboller her i gården:-)

Slik ble de
ImageUploadedByBV Forum1360170494.831879.jpg
T var ikke overbevist og fikk havregrøt! ;)
Har lyst på noe kveldskos når ungene er i seng, men nå er jeg for mett til å tenke :-p

Her ble det pannekaker i dag,er favoritten til lillegutt..

Ingenting, orka ikke middag idag. Jentene har ikke den store appetitten om dagen, heller. Så de fikk yoghurt med mùsli og storfornøyd;) hihi!

Ingenting, orka ikke middag idag. Jentene har ikke den store appetitten om dagen, heller. Så de fikk yoghurt med mùsli og storfornøyd;) hihi!
Herlig! :D
T smakte på pizzaen min, tenkte fælt og ba om havregrynsgrøt istedet :p
Jeg hadde bare glutenfrie havregryn da, men det funket det og! Han spiste to store porsjoner!

Jeg hadde bare glutenfrie havregryn da, men det funket det og! Han spiste to store porsjoner!

Flink til å smake da:-)
Fått igjen matlysten er et godt tegn:-)

Haha, synes jeg ser han:p Ja, men smaker vel like godt som vanlig havregrynsgrøt?:) Viktigste er at ungen blir mett:)

Ja, det smaker ganske likt =)
Hadde også oppi en skvett fløte, litt godt smør, vaniljepulver og kanel :D

Nam, det er i grunn en undervurdert matrett:p

Jeg har spist meg ihjel på skoleboller, så ille at jeg er småkvalm hehe.
En smuuuule dårlig samvittighet, må nok slutte å bake på en stund nå:-)

Uff, slik gjør jeg ofte om jeg spiser slikt.

Uff, slik gjør jeg ofte om jeg spiser slikt.

Ja det er stor fare når man baker, mannen var flink han spiste bare :-)
Fryste ned resten nå, så det ikke ligger fram og frister.

Ja, det smaker ganske likt =)
Hadde også oppi en skvett fløte, litt godt smør, vaniljepulver og kanel :D

Så lekkert:) Synes havregrøt er kjempe godt selv også;) Kanelsukker og en smørklatt;)

Back
Topp