Middag onsdag!

*Kolibri*

Forumet er livet
Hva skal dere spise til middag i dag? jeg har null inspirasjon til matlaging i dag..
I går hadde vi fisk, så får bli noe kjøtt i dag..

her blir det kylling og ris [:)]

Her blir det pølsegrateng, nam nam ;D

Jeg skal lage hjemmelaget potetmos og fiskegrateng, med stekt bacon og løk til mann og barn kommer hjem[:D] Gleder meg!

vi skal ha pytt i panne... hehe... BOOORING[:)][:)]

Lillebebis, jeg blir alltid så fristet av maten dere har!! [8D]

Tror jeg satser på å spise middag hos mamma og pappa i dag, kjærsten skal på møte i kveld og tar seg bare noen brødskiver når han kommer fra jobb...jeg er dessverre ingen superhusmor som har middag klar når han kommer hjem [&o] stakkars mann som må ordne med alt...nå kan jeg jo skylde på bekkenløsning også da [:D]

her blir det ikkje middag, da eg bare flyr på do heletiden[:'(]
mamma kommer med tørre kjeks i stedet.. haha xD

Har ikke peiling, tror nok det blir noe kremet blomkålsuppe med hvitløksbaguetter kanskje.. ??? [8D]

Aner ikke!! Hjemme alene, så blir vel brødskiver...[8|][:D]

Her blir det big one pizza for "gubben" ska på jobb igjen.

Kyllingsalat og hvitløksbaguetter [:)]

i dag skal samboeren min diske opp med fersk ørret, en nyydelig fløltesaus han har funni opp selv, kokte poteter og raspede gulerøtter Nam, som jeg gleder meg, det er nemlig det beste jeg vet [:)][:D]

her blir det fiskegrateng med poteter og raspede gulrøtter... får se hvor mye som går ned, ingen middager som frister lenger [&:]

hmmm... Det blir aldri det jeg har tenkt. Men har hvertfall tenkt på pøler og mos rett og slett[:)]

Skal i besøk til svigers i dag så vet ikke hva vi får, men sambo sin far er kokk så får alltid noe godt [8D]

her blir det deilig kyllingsalat med masse gode grønnsaker, grillet kylling, pasta og avocado.
NAM NAM

Steker noen baguetter til, tenker jeg

nam nam

sundt og godt![:)]

TACO!!! Har noen timer perm fra sykehuset og ser fram til noe annet enn sykehusmat[:D][:D]

ORIGINAL: Febbis

hmmm... Det blir aldri det jeg har tenkt. Men har hvertfall tenkt på pøler og mos rett og slett[:)]

Hahaha, prøv å si "pøler og mos" høyt!
(Sorry, ikke erting altså!)

Back
Topp