middag og planer for dagen

Heidi10+12

Gift med forumet
snart kommer mamma og mormor opp en tur..
vi skal pusse vinduer og henge opp nye gardiner..
og mamma har med vogga mi!![:D] gleder meg til å sette den opp..[:)]

middag i dag blir kylling- og kalkunpanetter med pomes frites og peppersaus
nammmmme[:D]

Har tatt opp karbonadedeig, og skal lage noe ut av det. Men har ikke helt bestemt meg for hva enda:)

Planer for dagen er ikke så mye. Skal henge opp og brette sammen noen klær. Kanskje sette meg ut litt og lese et blad, for nå kom sola:)

her er velsa i bhg etter 1 og halv uker hjemme.(vært syk) Så nå prøver jeg å få gjort litt husarbeid, men bekkenet er ikke helt enig i det.[&:]
Vakse mer babyklær (kos) og slappe av litt også..

Middag vet jeg ikke enda....men kanskje rester fra i går, hjemmelagde kjøttkaker, potet og grønnsaker...

Hmmm, her tror jeg det blir noe enkelt til middag i dag - enten tomatsuppe eller røkte kjøttpølser med kålrabistappe tror jeg[:)]
Jeg skulle vært hos fysio kl 10 men måtte avlyse fordi jeg er så trøtt at jeg rett og slett føler meg uvel[&:] Har legetime senere i dag, den får jeg vel nesten komme meg avgårde på. Siste sykemeldingen frem til permisjonen begynner og ny blodprøve for å se om ferritin-nivået har steget. Ellers blir det å pusle i huset innimellom hvileperiodene, bekkenet er virkelig morsomt om dagen gitt[&o]
Meeen i dag er jeg 34 uker og om 2dager er jeg høygravid, ikke lenge til prinsessa kommer nå[:D][:D][:D][:D]
Ønsker alle sammen en flott dag[;)]

Får snart besøk av ei venninne og vi skal ha bake dag :) På dagens bakedag står det boller, kanelsnurrer og rundstykker :)

Middag blir det bare rester fra i går, biff stroganoff gryte :)

Bortløpen hare!![:D]
Nei, jeg veit ikke. Mannen jobber kvelden denne uka så da er det bare meg...
Men da kan jeg jo lage akkurat det jeg vil...og da blir det pannekaker!! Fått HELT dilla om dagen![8|]
Lager jeg en middels stor røre så har jeg...hihi...[8D]

skal snart ned til advokaten og signere siste papierene på huset, så idag er huskjøpet i boks![:D][:D][:D][:D]

middagsplaner har eg ikkje ennå, men blir noe lett (er lat idag![8D]) [:)]

McDonalds og Extra Leker med mamma og mine 4 tantebarn:)

Samboern min sin bestekamerat kommer på besøk for å se den nye leiligheten,
så for en gangs skyld skal vi faktisk bestille pizza og sikkert se en film.
Dessuten har jeg bestemt meny for noen dager[:D] i morgen blir det chili (con carne,) på onsdag blir det fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter, på torsdag skal jeg lage kjøttkaker i brun saus med poteter og no grønnsaker. på fredag skal jeg bruke fantasien og en av de mange kokebøkene mine[:D]

Har også vasket resten av babyklærne idag, tenkte å pakke sykebag snart, bare for å ha gjort det[:)]

ORIGINAL: lillebebis

Får snart besøk av ei venninne og vi skal ha bake dag :) På dagens bakedag står det boller, kanelsnurrer og rundstykker :)

Middag blir det bare rester fra i går, biff stroganoff gryte :)

Vil du ha adressen min? [8D]

Vi skal ut og spise i dag. Gleder meg!!

Back
Topp