Middag og kvalme

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg spyr som en gris, men VIL ha middag i kveld[8D] Finnes det noen mat som man kan spise når man er kvalm?
mannen min var ute å handla en del middager i går, og kom hjem med taco og pizza og sånn.. Men det er det siste jeg spiser nå..

Da ville jeg spist noe jeg ikke var så forferdelig glad i egentlig...
Så slipper du og verken se eller lukte yndlingsretten din når den kommer opp igjen... Det har jeg opplevd nemlig, og jeg spiste ikke den livretten igjen på nesten 2 år...

Uff, god bedring...

ORIGINAL: Linemor7

Da ville jeg spist noe jeg ikke var så forferdelig glad i egentlig...
Så slipper du og verken se eller lukte yndlingsretten din når den kommer opp igjen... Det har jeg opplevd nemlig, og jeg spiste ikke den livretten igjen på nesten 2 år...

Uff, god bedring...

Ja, enig! Må være noe som er litt lett for magen, men som ikke smaker så godt heller..[8D]

Grandiosa pizza?

Syns jeg er ok å spise når jeg er dårlig, for det smaker så lite uansett. Og så er det lett på magen.

God bedring[:)]

ORIGINAL: *Tåka*

Grandiosa pizza?

Syns jeg er ok å spise når jeg er dårlig, for det smaker så lite uansett. Og så er det lett på magen.

Jeg er så rar at jeg ELSKER grandiosa! Så tror det må bli noe annet. Ris er ganske bra for magen, er det ikke?

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: *Tåka*

Grandiosa pizza?

Jeg er så rar at jeg ELSKER grandiosa! Så tror det må bli noe annet. Ris er ganske bra for magen, er det ikke?

Jo, det kan du prøve. Er jo veldig lett for magen[:)]

Back
Topp