Middag mandag

Hehe, så bra han har matvett da :D
Teodor svarer som regel "torsk, eller fisk!"
Men når vi først har det på bordet påstår han at han ikke liker det :p
hehe, typisk :P Vi har hatt innkjøp av fisk til å ha på skiva (jeg liker ikke sånt) fordi Alexander vil ha det. Men når vi åpner pakken - nei deeeet liker han ikke :D

hehe, typisk :p Vi har hatt innkjøp av fisk til å ha på skiva (jeg liker ikke sånt) fordi Alexander vil ha det. Men når vi åpner pakken - nei deeeet liker han ikke :D
Hehe.
Spiser mye fisk vi da, og de spiser det 2 dager i uken i barnehagen også =)
Han må bare bestemme seg for å spise det først :p

Hehe.
Spiser mye fisk vi da, og de spiser det 2 dager i uken i barnehagen også =)
Han må bare bestemme seg for å spise det først :p
Har hatt perioder hvor alexander har blitt skikkelig fornærma hvis vi ikke har hatt brokkoli til middag... godt næringsvett hos den gutten ja :D

Har hatt perioder hvor alexander har blitt skikkelig fornærma hvis vi ikke har hatt brokkoli til middag... godt næringsvett hos den gutten ja :D
Hehe fantastisk!
Jeg har så dilla på paprika nå, og T elsker det også, og agurk! :D
Prøver å ha litt slikt til hvert måltid!

Så bra guttene liker grønnsaker:D Det er gutta sine det tenker jeg:p;) Har selv 2 småtroll som digger grønnsaker til middag:) Når jeg lager lunsj er det alltid med noen grønnsaker. F.eks cherry- eller plommemtomater, agurkstenger, gulrotstenger, blomkål eller noe annet godt og knaske på:)

Så bra guttene liker grønnsaker:D Det er gutta sine det tenker jeg:p;) Har selv 2 småtroll som digger grønnsaker til middag:) Når jeg lager lunsj er det alltid med noen grønnsaker. F.eks cherry- eller plommemtomater, agurkstenger, gulrotstenger, blomkål eller noe annet godt og knaske på:)
Tomater har jeg aldri fått han til å like!

Måten vi gjør det på er slik:
Dekker en langpanne med smør skåret med ostehøvel, legger på kotelettene, og dekker med et lag smør til :p
Varmer ovnen til 180 grader og skrur ned til 150. Setter kotelettene midt i ovnen og lar de stå en time. Snur de, og steker de en time til!
Man kan bruke hva man vil av krydder, marinade er også godt :D
NAM!

Oioioi, det hørtes herlig ut, hva serverer du til?

Så bra de er glade i grønnsaker:-) Håper Anette blir det også:-)

Man kan lage saus til, fløtesaus kanskje?
Lage sausen på fettet som ligger igjen i langpanna. ELler bare bruke det som saus :D

Tror jaggu det blir en av middagene i påska det der, svigerfar eeelsker sånn mat:-)

Her hos mamma blir det fiskekaker, potet og raspa gulrot:)

Her står sei og grønnsaker på kok, også skal jeg mose det og ha smelta smør på og flatbrød til.:) Koker alt uten salt nå, for jeg skal lage noen middag sporsjoner til vesla også og skal prøve med litt fisk sammen med gulrot, potet og blomkål og se hvordan det går. :)

Her står sei og grønnsaker på kok, også skal jeg mose det og ha smelta smør på og flatbrød til.:) Koker alt uten salt nå, for jeg skal lage noen middag sporsjoner til vesla også og skal prøve med litt fisk sammen med gulrot, potet og blomkål og se hvordan det går. :)

Så lurt:-) Håper hun liker det:-)

Ja, det gjenstår å se. Tror det går bra.. Hun liker det meste da. Bare litt var på konsistenser virker det som. Får peise på med mm så går det meste ned!!;)

Hehe:-)

Back
Topp