Mrs b Forumet er livet VIP 10 Mar 2007 #21 i dag skal jeg prøve meg på en chili con carne med tortilla chips og rømme til![:)]
schnuppa Forumet er livet 10 Mar 2007 #24 biff, opphøgde, bernaise,sopp, løk og grønnsaker... mmm gleder meg[:D][:D]
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 10 Mar 2007 #27 Her skal vi ha reker,gleder meg.. Nam nam.. Bare vente til Noah er i seng[:D]
babyem Glad i forumet 10 Mar 2007 #28 vet ikke helt hva det heter,men det er i allefall mandelpoteter,kjøttdeig som stekes med paprika og squash+peppersaus
vet ikke helt hva det heter,men det er i allefall mandelpoteter,kjøttdeig som stekes med paprika og squash+peppersaus
LindaMamma'n Forelsket i forumet 10 Mar 2007 #29 Her blir det kjøttkaker, poteter, brun saus pg grønnsaker[:D] nam nam!!![:-]
Hot*Mama Gift med forumet 10 Mar 2007 #30 Ytrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, soppsaus og grønnsaker! Snart ferdig, namnam.. *romle i magen* [:)]
Ytrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, soppsaus og grønnsaker! Snart ferdig, namnam.. *romle i magen* [:)]
Badeand* Forumet er livet 10 Mar 2007 #33 En slags stor kjøttkake, med paprika, løk og ost med pommes frites og bernaise saus. *slurp*