Middag idag :)

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Idag blir det finnbiff med fløtesaus og hjemmelaget potetmos til middag, min favoritt :) synd mannen ikke liker brunost, det er jo sååå godt i fløtesausen!

Her skal vi ha spilling *er litt nerd da vøtt*

Så her blir det pølser og stekte baguetter, enkelt å greit, pluss 1 håndsmat :P

Her blir det pizza som gubben snart kommer hjem med :) Følte ikke for å lage noe i dag. Er ganske bra sliten i beina etter all vasken i går :P

Her blir det taco :)

Idag blir det finnbiff med fløtesaus og hjemmelaget potetmos til middag, min favoritt :) synd mannen ikke liker brunost, det er jo sååå godt i fløtesausen!
Ha det oppi og lat som ingenting :P

Vi ble bedt på middag hos mamma :) Usikker på hva det er, men spiller liten rolle. Godt med ferdig mat :)

Her blir det kebab i halv 8 tia når mannen kommer hjem fra en kamerat, gleder meg allerede nam nam( har egentlig gleda meg til denne kebaben i flere dager :D :) )

Mmmmm! Lager finnbiff med rømme jeg. Såå godt! Og brunost har jeg i sausen, selv om gubben ikke liker brunost. Smaker det jo ikke når den er smelta i saus. Får fram viltsmaken så godt.

Mmmmm! Lager finnbiff med rømme jeg. Såå godt! Og brunost har jeg i sausen, selv om gubben ikke liker brunost. Smaker det jo ikke når den er smelta i saus. Får fram viltsmaken så godt.
Her merker han med engang jeg har brunost i sausen, har prøvd mange ganger før, funker aldri :p

Vi har vært på middag hos mamma og pappa.. Jeg fikk kyllingsnadder, mens resten av gjengen fikk biff =)

Samme her. Mannen liker ikke sennep,men det driter jeg i. Må jo ha både det og brunost i brun saus :)

Back
Topp