Middag idag?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jenta mi har lyst på fiskepinner idag, men må si jeg er litt skeptisk til Findus nå... Hi hi.
Men, er iallfall ikke fare for hestekjøtt i de, så burde jo være trygt! :p
Men hva serverer man til fiskepinner da?

Hva skal dere ha til middag idag?

Vi har hatt pizza idag :) potetmos og grønnsaker er godt til fiskepinner :) eller bare koke poteter og smelte litt smør :)

Pizza hørtes mer fristende ut enn fiskepinner gitt... Hi hi. ;-)
Men takk for tips til tilbehør!

Her ble det ovnsbakt torsk med fiskesaus, potet og grønnsaker. Hvis energien holder utover kvelden mekker jeg nok sammen en pizza litt senere.

Vi har som oftes grøt på lørdegane eller en suppe...
I kveld skulle eg ha Bali kylling gryte med potetmos,men så kommer mannen hjem og et vennepar har sport om vi ville komme til dem,men frister igrunn å bare være hjemme å slappe av på soffen.

Fiskepinner er godt på skive :) Eller med stekte poteter (restepoteter).

Ble taco på meg med pitabrød både i dag og i går, lillegutt fikk karbonade og litt potet (i tillegg smake på min mat) - skal bli godt å få kjæresten hjem etter helgen så det blir skikkelig middag ;)

Jeg står og lager en skikkelig god biff middag til meg og min kjære <3 vi har barnefri denne helgen da de to eldste er hos pappaen sin. :) så vi skal bare kose oss vi to, blir ikke så mange slike helger igjen da lille snuppa kommer :) men det blir stas det og altså ;)

Fiskepinner er godt på skive :) Eller med stekte poteter (restepoteter).

Ble taco på meg med pitabrød både i dag og i går, lillegutt fikk karbonade og litt potet (i tillegg smake på min mat) - skal bli godt å få kjæresten hjem etter helgen så det blir skikkelig middag ;)

Taco er godt da! :-)
Spist så mye kjøttretter i det siste, så var liksom på tide med noe annet.
Men taco hører liksom helgen til.

Her ble det en kebabtallerken på vei hjem fra Ikea ;)
Akkurat spist, og nå er det hviletid på sofaen :D
Er ikke bare bare å gå på Ikea og handle..... :p

Mannen min og jeg skal til å spise biff nå :P Har ordnet med en del til barnedåpen til tanteungen min i dag samt ordnet litt her, så ble vel seint her i kveld med alt. Spiser som oftest etter jentene har lagt seg på lørdager. Storesøster ville ha fiskepinner i dag og lillesøster spiste pølse. Når de bare spiser fiskepinner til mat uten at det er middag for hele familien, men litt kjapt, spiser de ofte med brødskive eller lefse, og innimellom potetmos.

Vi har hatt stort lag i kveld og på menyen stod rekesalat, indrefilet av svin, og hjemmelaget is og eplekake.

Her ble det en kebabtallerken på vei hjem fra Ikea ;)
Akkurat spist, og nå er det hviletid på sofaen :D
Er ikke bare bare å gå på Ikea og handle..... :p

Kebab..... Sukk... Som jeg drømmer om kebab og hamburger...
Men har ikke fått meg til å spise det ennå.
Prøver å spare det til etter fødsel. Drømmen er å ha med hamburger, kebab eller pizza på sykehuset. Hi hi!
Etterfulgt av et stort marsipankakestykke.
Og rundstrykke med salami, majones og agurk til kvelds/frokost!
Tenk så godt det kommer til å smake når man har ventet så lenge! :-)

Back
Topp