Middag idag ladies??

*p!nk smile*

Forumet er livet
Her blir det kjøttkaker m/tilbehør[:D]

Vi skal ha rostbeef,båtstekte poteter,salat og peppersaus[:)]

tentke vi skulle ha fiskeboller i hvit saus med poteter og gulerøtter til...[:D]lenge siden vi har hatt det....*glede meg* nam!![:D]

jeg skal lage hjemmelaga elggryte m/ poteter og tyttebær til[:D]

Her blir det tomatsuppe og pannekaker![:)]

I dag blir det pad thai nuddler med kylling...nam nam[:)]

enten maxboller og spagetti......eller fiskekaker med makaroni,poteter,hulrot og smeltet smør...

her blir det kalvestek m tilbehør

ingen anelse. sikkert noe vi har i frysa. har tom peng pong ja

Fiskepudding og laksepinner er det eneste jeg har...

Tipper jeg går for laksepinner med poteter, raspet gulrot, rømme og Lofoten fiskesaus (har blitt litt mye laks i det siste her i huset[&:])

Evt blir det fiskepudding i hvit saus, stekt bacon, poteter, makaronistuing og gulrøtter

Skal ha jentekveld med bestisen min [:)] Vi skal lage kyllingfilet, som er surret inn i bacon og stekt i ovnen! Fikk oppskrift fra ei her inne igår[:D]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Her blir det kjøttkaker m/tilbehør[:D]

signerer den[:D]

Her blir det omelett med ost, gresk salat og potetbåter.[:)]

ORIGINAL: mammanina88

Skal ha jentekveld med bestisen min [:)] Vi skal lage kyllingfilet, som er surret inn i bacon og stekt i ovnen! Fikk oppskrift fra ei her inne igår[:D]

det er sinnsykt godt! lager det støtt og stadig.....

her blir det sikkert et eller annet jeg finner på jobb i dag, orker ikke lage middag før jeg skal på jobb klokken 16nemlig

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

enten maxboller og spagetti......eller fiskekaker med makaroni,poteter,hulrot og smeltet smør...

eeeelsker maxboller..
det er bare sååå godt.

men folk rynker på nesen når jeg snakker om det for ingen vet hva det er[8D]

Vi skal ha resten av svinesteika fra i går med deilig hjemmelagd skybasert fløtesaus- gleder meg [:D]

Back
Topp