åh, det er herlig, med hvitløksbrød!!!Det ble lasagne her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åh, det er herlig, med hvitløksbrød!!!Det ble lasagne her![]()
tror jeg skal teste det mot helga ja, med bacon til da...eeeeller kanskje stekt spekeskinke
MÅ jo være godt med noe revet ost i den eggepanna da?
![]()
synd parmaskinke er så dyrt!Ja, du kan ha oppi akkurat hva du selv ønsker, bare fantasien som setter grenser vettuStekt parmaskinke er nesten mer digg enn bacon, synes nå jeg iallfall
Det er kjempegodt. Og ruccolasalat er utrolig godt til
![]()
synd parmaskinke er så dyrt!men vanlig norsk spekeskinke er utrolig godt stekt det også da!
![]()
ah, nå ble jeg sulten altså!Uff, sorry, jeg kjøper det i sverige jeg vettu, ikke så ille dyrt der, som her, men går nok fint med vanlig spekeskinke ogsåBlir så utrolig chrispy og salt, helt perfekt
Og festaost i salten er prikken over i`en
![]()
ah, nå ble jeg sulten altså!Jaja, koser meg med noen nye knekkebrød fra wasa med kremost og spekepølse på da, ikke verst det heller!
Surdeigsknekkebrød
![]()
snubla over dem på rema idag, men går visst reklame for de på tv (ifølge mannen)Ja, sitter og sikler selv her jeg sitter. Lyst på alt jeg nåOi, ikke sett det jeg? Kommet nytt knekkebrød? Elsker surdeisprodukter
Smaker godt og er kjempebra for magen
Spiser for det meste rugsprø
Nei, det er ikke verst det
Hadde sagt ja takk jeg
hahah..
oioioi, litt av en mandagsmiddag altså!Da blir det endelig middag her også. Bedre sent enn ingen middag!
Koteletter i ildfastform sammen med champignon, fløte og potetbåter. Også blir det salat ved siden av. No ska me kooose oss!!![]()
snubla over dem på rema idag, men går visst reklame for de på tv (ifølge mannen)Skikkelig gode var de!
Synes rugsprø er så tynne så må jo spise 10 for å bli mett
![]()
![]()
![]()
Da blir det endelig middag her også. Bedre sent enn ingen middag!
Koteletter i ildfastform sammen med champignon, fløte og potetbåter. Også blir det salat ved siden av. No ska me kooose oss!!![]()
you r welcome! Nå er det natta her, frykter at lillemusa våkner 06.30 i morra ogsåHahahaJeg spiser 2 og er mett jeg
Dæven, de skal testes ut for og si det slik
Takk for tips , søta
![]()
Ja, vi var heldige med den!oioioi, litt av en mandagsmiddag altså!![]()
Oh, we did..Nammis, kooooose dere med gode middagen![]()
MASSE OSTtror jeg skal teste det mot helga ja, med bacon til da...eeeeller kanskje stekt spekeskinke
MÅ jo være godt med noe revet ost i den eggepanna da?
![]()
Jeg så også reklame for det knekkebrødet og bestemte meg for at det skal testes ut =)snubla over dem på rema idag, men går visst reklame for de på tv (ifølge mannen)Skikkelig gode var de!
Synes rugsprø er så tynne så må jo spise 10 for å bli mett
![]()
![]()
![]()
you r welcome! Nå er det natta her, frykter at lillemusa våkner 06.30 i morra ogsåSå da er det bare å stålsette seg, og krype til sengs tidlig
![]()