Middag idag da??

Cameleon

Gift med forumet
Jeg trenger sårt middagstips til en mage som ikke får i seg mat!!

Hva skal dere ha idag jenter?[:D]

Jeg også trenger middagstips! Er sååå matlei for tia.[:-]

damdida...

her blir det Pannekaker :) hvem er overrasket`???

ORIGINAL: *Plomma*

Flesk og duppe her...[:D]

Celene: blir overasket om du ikke har bacon til[;)]

*plomma* du tar feil... hihi i dag er det pannekaker med sitron og sukker :) yumm

Tja.. Har ikke planlagt så veldig enda. Koteletter kanskje...

Her blir d sikkert gryterett....

Har trålet matprat etter tips som kan friste bittelitt i desse kvalmende tider![8D]

Tror jeg ender opp med stekt ris![:D] Med gulrot, mais, egg, erter og skinke!
Jadda, DET må jeg vel få innabors!! [8D]

Tirsdag er pastadag hos oss[:)]

ORIGINAL: Cameleon

Har trålet matprat etter tips som kan friste bittelitt i desse kvalmende tider![8D]

Har mye slikt jeg! [:D] Men kyllingkjøtt i stedet for skinke, og rett og slett amerikansk grønnsaksblanding. Og så litt grønn taco-saus og rømme.... [;)]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Cameleon

Har mye slikt jeg! [:D] Men kyllingkjøtt i stedet for skinke, og rett og slett amerikansk grønnsaksblanding. Og så litt grønn taco-saus og rømme.... [;)]

Er noen uker siden jeg har spist stekt ris, så det blir bra! Ja, er amerikansk grønnsaksblanding jeg også bruker! Men sverger til skinken! [:D] hehe..

Er sååå matlei [:'(] ingenting som frister, eneste det går i er tørre brødskiver med brunost! DET får jeg ned...ikke kjekt nei... sukk...

her skal vi opp til mine å ha stekt pølse med brun saus, grønnsaker og poteter[:)]

Jeg har fryktelig lyst på kinesisk om dagen, men alle kinaresturantene er jo forsvunnet i nærområdet:( I dag blir det pasta med skinke/bacon i blåmuggsaus (eller hva jeg skal kalle det).

ORIGINAL: Tre blir fire

Jeg har fryktelig lyst på kinesisk om dagen, men alle kinaresturantene er jo forsvunnet i nærområdet:( I dag blir det pasta med skinke/bacon i blåmuggsaus (eller hva jeg skal kalle det).

Er ikke blåmugg-ost noe vi skal holde oss borte fra nå, tro? Eller er det kanskje slik ferdig-saus? Da er det kanskje ikke så farlig? [8|]

Her blir det medisterkaker, grønnsaker, makaroni og brun saus[:D][:D][:D] og poteter da.

Her blir det Bali kyllinggryte ;-D

jeg har hatt SÅÅÅ lyst på mcdonaldsburger i hele dag, men skjønner ikke hvorfor for jeg liker ikke den burgern engang!!!
men det blir fullkornspasta og kjøttsaus her i dag

vi har hatt pølsegrateng med poteter til. Første gang på lenge jeg har laget skikkelig middag. Og det falt skikkelig i smak hos både gubben og dattera mi. I går hadde vi pannekaker[:)]

ORIGINAL: Grete71

ORIGINAL: Tre blir fire

Er ikke blåmugg-ost noe vi skal holde oss borte fra nå, tro? Eller er det kanskje slik ferdig-saus? Da er det kanskje ikke så farlig? [8|]

Blåmuggost er ikke farlig så lenge den er laget på pasteurisert melk:-)

Back
Topp