Middag idag da?

*Sandermamma*

Forumet er livet
Hva har dere hatt idag? Og dere som ikke har hatt enda, hva skal dere ha?

Idag skal jeg lage hjemmelagde hamburgere, har en kjøttdeig som jeg blander med et egg og diverse krydderier. Blir nok bra[:)] Kjøpte fullkornsbrød til burgerne, så så godt ut[:)] Så skal det selvsagt være ost og bacon på burgerne, og salat. Det hele serveres med pommes frites[:)] Gleder meg allerede[:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Vi skal ha taco når snuppa har lagt seg. Hun har nå kost seg med ostesmørbrød mens hun ser på Pocahontas.
Og nå har hun lørdagsgodteriet sitt: en jogi, eller yoghurt som vi med ferdigutviklet språk sier [:D]

Andrea elsker for øvrig yoghurt, og maser gjerne hele dagen...

(i morgen skal vi lage tikka masala-lasagne. Aldri forsøkt før, men blir spennende å prøve)

Søte Andrea[:)] Har en som maser etter youghurt hele dagen her og, må gjemme de i kjøleskapet så han ikke ser dem[:D]

Tikka masala lasagne hørtes spennende ut! Oppskrift? Må fortelle i morgen hvordan det var[:)]

Sambo og ungene har spist risengrøt mens jeg har jobba. Nå skal jeg spise brødskiver, og etterpå blir det oreokake og smågodt. Sunn, næringsrik middag [8|]

Idag ble det grandiosa på meg:-P er så dårlig idag at jeg ikke orket tanken på noe mat omtrent

Her blir det helstekt indrefilet av svin, ris og fløtesaus[:)]

Vi har akkurat spist noen nydelige hjortefileter med noisette poteter, grønnsaker og en nydelig saus attåt [:D]

Gubben fikk med filetene hjem fra jobb da de skulle egentlig kastes pga at de gikk av menyen [8D] (så synd da gitt...hehe)

vi har spist hjemmelaget pizza med peppes rømmedressing. Mia lagde oppstandelse når vi kom ut av butikken fordi hun trodde rømmedressingen var yoghurt som jeg hadde kjøpt til henne.....så ja, glad i yoghurt her og[;)]

Vi spiste grillet kylling med ris og salat + saus i går [:)] Det er noe av det som smaker best om dagen.
I dag tror jeg vi skal ha torsk på ett eller annet vis [:)]

Back
Topp