Middag idag da jenter?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Vi skal ha pannekaker å bacon[:D]

Taco [:)]

Min namme hjemmelagde gryterett,ris,salat og varme rundstykker...

kjøttdeig,nudler og grønsaker med soya saus...[:D]

Her blir det lasagne. [:)]

Er ikke helt sikker ennå, venter på at sambo skal komme hjem, sånn at vi kan dra å handle.

Her blir det bare kalkunpølser nå. Og siden sambo skal bort i kveld og grille med en kompis som har bursdag, skal jeg kose meg med nachos når lillegutt har lagt seg[:D]

Kyllingfilet i ovnen med creme fraishe og mangochutney
ris og salat[:)]

Vi skal ha dette til middag i dag:

Kylling pesto pasta

• Kok opp ønsket mengde pasta.  (jeg bruker Pipe Rigate m./fullkorn, men smak og behag)
  • Stek kyllingkjøttdeig (bruk gjerne kyllingfilet isteden)
  • Fres rødløk, grønnpaprika skjært i staver og sukkererter i stekepanna (bruk gjerne mer eller mindre grønnsaker).
  • Hell et beger creamfraiche og et lite glass med pesto over grønnsakene, tilsett deretter kyllingen.
  • Rør alt sammen. 
  • La koke i 5-7 min.
  • Voila!

Kjøttdeig og spaghetti med salat til:)

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Grapefruit

Vi skal ha dette til middag i dag:

Kylling pesto pasta

• Kok opp ønsket mengde pasta.  (jeg bruker Pipe Rigate m./fullkorn, men smak og behag)
  • Stek kyllingkjøttdeig (bruk gjerne kyllingfilet isteden)
  • Fres rødløk, grønnpaprika skjært i staver og sukkererter i stekepanna (bruk gjerne mer eller mindre grønnsaker).
  • Hell et beger creamfraiche og et lite glass med pesto over grønnsakene, tilsett deretter kyllingen.
  • Rør alt sammen. 
  • La koke i 5-7 min.
  • Voila!

Jeg har en annen variant. Hakk kyllingfilet, tomat og løk i like store biter. Stek kyllingen så den får skorpe. Blsnd tomatene og løken med et glass pesto (den fra Barilla eller hjemmelaget er best), legg alt i en ildfast form. Strø over ost. Gratiner til kyllingen er ferdig og osten gyllen. Server med tagliatelle og en salat basert på ruccola. [:)]

Den hørtes også kjempe deilig ut! Tror faktisk det finnes ganske mange varianter av den retten jeg[:)] 

Back
Topp