Middag i helgen?

I dag blir det noe enkelt, og så skal vi bare spise ute alle måltid frem til tirsdag ettermiddag! Å så eg gleder meg til kjærlighetstur !

Kinamat i dag og Ritzkjeks resten av helgen :P

I dag blir det litt restemat rett og slett.. hadde igjen så masse mat fra juleaften av vi frøys ned noe av det. Så skal ha ribbe, medisterkaker og julepølse og potet.

I morgen er det hjemmelaget pizza

Søndag makaronigrateng.. troooor jeg.

Vet ikke hva jeg skal mixe sammen til meg og snuppa, mannen jobber hele helgen så han tar vi ikke hensyn til :P Men søndag blir det middag hos mamma og pappa :)

Hadde egentlig litt lyst på reker... men en biff høres jo også ganske godt ut. Litt dumt at den må være gjennomstekt, menmen

Hadde et par dager med kvalme, men nå er jeg "bare" uggen og småkvalm av og til, så jeg spiser mens jeg kan :)

Taco, moussaka, laks.

Er helt alene i heeele helga og bare kvalm og kaster opp :(

Men har skap, kjøleskap og frysere full av mat, så blir vel noe jeg plutselig får lyst på :think005

Hadde i grunnen vært litt godt med en saftig biff med deilig tilbehør å et STORT glass vin, med sofa å tv helt formeg selv i heeele helga :excited001

Skal til svigers å spise kveite i morgen. Å søndag blir vi sikkert til å invitere oss selv til svigers da å:-) hihi

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde i grunnen vært litt godt med en saftig biff med deilig tilbehør å et STORT glass vin, med sofa å tv helt formeg selv i heeele helga :excited001
Eg sa til mannen før i dag, åå, i dag skal eg ta meg et glass vin for en gangs skyld! ( pleier ikke å drikke mer en et glass i måneden kanskje) han bare så på meg.. Tok lang tid før det gikk opp for meg at det ikke ble noe av.. Da ble eg litt lei meg:P

Eg sa til mannen før i dag, åå, i dag skal eg ta meg et glass vin for en gangs skyld! ( pleier ikke å drikke mer en et glass i måneden kanskje) han bare så på meg.. Tok lang tid før det gikk opp for meg at det ikke ble noe av.. Da ble eg litt lei meg:p

Det skal vist finnes noen gode alkoholfrie også

Ja, eg vet, men SÅ glad i vin er eg ikke.. Så det blir brus:) poenget var bare at den ene gangen eg hadde skikkelig lyst på, da kan eg selvfølgelig ikke drikke:)

Back
Topp