Middag i helga?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hva skal dere spise til middag i helga.???
har lovet mannen og lage middag idag så trenger TipsTiips masse tips .. jeg er tom for ideer og lei det meste :p

Last edited:
Helgemat vi pleier og lage er kylling og foccia :D

Jeg kjøper den firkanta foccian på meny som man kan lett dele i fire og dele de fra hverandre. Pesto på foccian, stekt kylling, avocado og mozarella oppå i ovnen og aioli ved siden av. NAM :D

Jeg kjøper den firkanta foccian på meny som man kan lett dele i fire og dele de fra hverandre. Pesto på foccian, stekt kylling, avocado og mozarella oppå i ovnen og aioli ved siden av. NAM :D
Mmmmm... hørtes kjempe godt ut :D men hva er foccia ? :P

Google foccaia brød :p
Åja da vett jeg hva det er :p hehe prøvde å bake det en gang.. da var det IKKE noe godt,,, men kanskje det smaker godt om jeg kjøper det på butikken da.. er jo ikke noe bakemester akuratt.. hørtes veldig godt ut.. :D

Lasagne idag, vet ikke imorgen og hjemmelaget sushi på søndag

Blir mest sannsynlig torsk med guacemole på lørdag. Veldig god kombinasjon :D

legger dere kylling og det oppå foccasia brødet da og putter det i ovnen ? ? ;)

Åja da vett jeg hva det er :p hehe prøvde å bake det en gang.. da var det IKKE noe godt,,, men kanskje det smaker godt om jeg kjøper det på butikken da.. er jo ikke noe bakemester akuratt.. hørtes veldig godt ut.. :D
Jeg kjøper det alltid ferdig på meny :D

Fredag:ikke no. Gutten får middag i bhg og mannen skulle bort. Jeg spiste rema-smågodt.
Lør:chili con carne.
Søn:repeat. :D

I kveld skal vi ha pepperbiff med hjemmelaga fløtepoteter, stekt sopp og mais med rødvinssaus.
I morgen blir det langtidsstekte koteletter med poteter, surkål og brunsaus :-)

Kjenner jeg savner rødvinsflaska litt nå altså :-O

Sent from my iPhone using BV Forum

Hjemme alene, glemte å svinge innom Kiwi på tur hjem fra dagvakt i dag.. Søndagsmiddagen ser ut som brødskive med kjøttpålegg :-/

Back
Topp