M _mari_ Elsker forumet 16 Mar 2010 #1 Ja hva skal dere ha til middag i dag? Her blir det kjøttdeigpanne med potetstappe.
Z Zita Gift med forumet 16 Mar 2010 #3 Mann og barn skal spise pannekaker. Jeg har ikke holdt på verken vått eller tørt i dag, så pannekaker frister IKKE[:'(]
Mann og barn skal spise pannekaker. Jeg har ikke holdt på verken vått eller tørt i dag, så pannekaker frister IKKE[:'(]
T Tale09Henny11 Elsker forumet 16 Mar 2010 #7 grillet italienskkrydret laks med hollandaisesaus og ovnsbakte småpoteter. [:D]
Tessa Forumet er livet 16 Mar 2010 #8 Ble stekte pølser og potetmos her. Gubben og eldste er på McDonalds, vi lovte ham det. Men så orka ikke jeg å gå ut igjen etter luren min.
Ble stekte pølser og potetmos her. Gubben og eldste er på McDonalds, vi lovte ham det. Men så orka ikke jeg å gå ut igjen etter luren min.
minoja Elsker forumet 16 Mar 2010 #9 hehe...standard "hjemme alene" mat...rett i koppen pasta bolognese [8D][8D] har ikke helt tid eller ork til å lage noe særlig når jeg er alene i ukedagene....[8D]
hehe...standard "hjemme alene" mat...rett i koppen pasta bolognese [8D][8D] har ikke helt tid eller ork til å lage noe særlig når jeg er alene i ukedagene....[8D]