F FancyPants Forumet er livet 22 Sep 2009 #2 Chilli con carne skal vi ha. Har aldri laget det før, så det blir spennende.[:)]
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 22 Sep 2009 #5 Skjeier ut i dag med burger.. Nam nam... hehe...Gidder rett og slett ikke dra på butikken for å handle.. Får ta det senere i kveld... [8D][;)]
Skjeier ut i dag med burger.. Nam nam... hehe...Gidder rett og slett ikke dra på butikken for å handle.. Får ta det senere i kveld... [8D][;)]
3gutter-ennsålenge Forumet er livet 22 Sep 2009 #7 sånn toro risotto sak med kjøttdeig og bacon oppi[:D] kanskje spe på med litt mais oppi..
Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 22 Sep 2009 #8 Jeg har lyst på så masse, men for tiden er jeg fri for smak- og luktesans, så da er det ikke så fristende med middag..[8|]
Jeg har lyst på så masse, men for tiden er jeg fri for smak- og luktesans, så da er det ikke så fristende med middag..[8|]
LiBe Glad i forumet 22 Sep 2009 #11 Årets ryper m bacon, potetbåter, gulrot og saus[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]