Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
En slags bondeomelett... Har kokte poteter fra i går, så steiker jeg dem. Og så oppi med omelett-røra (og evt.noe skinke eller kyllingkjøtt), og lar det stivne. Så legger jeg ost på toppen, og lar det smelte.. Og så RØMME til!!! [:D]
PITA-PIZZA her i dag [:D]
Må ha noe som litja har lysst på, for hun har feber og har kasta opp i dag.
Mamma`n er bare glad det kan bli noe lettvint [8D]
Dessverre blir det ikke mye til middag på meg i dag og i morgen pga jobb. Kanskje jeg må kjøpe med meg noen nudler eller en baguett eller noe. Nei, er ikke så lett å finne på noe man har lyst på som skal lages og spises raskt..
virker ikke som at det blir noen middag her i dag. samboeren min er fortsatt på jobb og han er vel ikke hjemme på noen timer enda. stakkars! han begynte vel rundt 07.00 i dag tror jeg :S så blir vel en 15 timers jobbing på han i dag. uten middag. stakkars!
Varierer veldig [8D] Men det ble bare ost og skinke denne gangen, for jenta mi liker ikke så mye forskjellig på pizzaen. Men det går an med mozarella, biffstrimler, pepperoni, kylling...ja, bare det er LETTVINT å slenge det på... [;)]
Og selvfølgelig en pizzafyllsaus eller noe [:D]
Misunneliiiig!! I dag skal vi ha stekt falukorv, med stekt løk, potet og makaroni.... Easy peasy. Gubben er syk og har ansvaret for middagen i dag siden han er hjemme.
i dag skal jeg bare spise kyllinglår, salat og pitabrød helt alene. sambo skal i møte med kollegaer og sjefer i dag såå han er ikke hjemme før nærmere ti i kveld :( kjedelig!!