Middag i dag

Catski

Forumet er livet
Hva står på plakaten i dag da?

Her tenkte jeg at jeg skulle lag en lett pastasalat med forskjellige godsaker i, med hvitløksbaguetter som tilbehør. I tillegg har jeg kjøpt litt is som jeg tenkte vi skulle ha til dessert[;)]

Her er det mannen som skal lage middag, så vet ikke hva det blir enda..[:D] Men deilig å slippe å lage noe[:D]

er opp til gubben i dag.. [;)]

Her har mamma lagt middags pannekaker før ho reiste heim i dag. mmmmmmm
Skal bli godt. Deiligt og sleppe og lage sjølv av og til.

På menyen vår står det Spaghetti med kjøttbullar og pastasus. Lettvint og godt [:)]

Her blir det bare frossen pizza i dag, det er varmt og orker ikke mer i dag[:)]

her blir det kebab med hot saus.. Paradise har endelig åpnet etter sommerferie..

Vi har spist på kafe i dag [:D]

Ungene har spist pølse og pommes, jeg spiste omelett med salat til.
Blir vel noe mer litt senere i kveld tenker jeg, men har ikke planlagt hva enda...

Fiskegrategn, potet og fiskesaus:p

i dag hadde vi gyros som e la inn i pizzadeig som e snurra ,  veldig godt[:)]

ORIGINAL: mammatilsnart4!

Vi skal ha Italiensk gryterett.. Eg har lyst på gryterett med pølser (den blir ein smule sterk.. [:)]), så eg må også lage gryterett med kjøttdeig, slik at snupsi kan ete også. Skal ha ris, baguetter og salat til.. [:D]
Mmmm... hørtes godt ut[:)]

I dag tenkte jeg å lage sesamfrø panert kylling.. La kyllingen i soya marinade i går, så det kan bli spennende.. Tenkte å lage en god salat med asparges, sukker erter, eple, og avokado, så blir det nok ris til..  Saus har jeg ikke tenkt på enda, men har en boks med kokkosmelk, eller så blir det vel sweet chilli saus tenker jeg..

Men det kan hende det bare blir take away også, for mannen har vakt hele helgen, og gidder ikke lage til bare meg selv..

I dag blir det sterk, indisk mat som står på menyen.. Håper det setter igang noe - har termin i morgen[:D]

ORIGINAL: Nansen

I dag blir det sterk, indisk mat som står på menyen.. Håper det setter igang noe - har termin i morgen[:D]

SAMME HER, hva skal du lage? Jeg trenger TIIIIIPS til HVA!!!!

quote:

ORIGINAL: Nansen

I dag blir det sterk, indisk mat som står på menyen.. Håper det setter igang noe - har termin i morgen

SAMME HER, hva skal du lage? Jeg trenger TIIIIIPS til HVA!!!!

Vi skal ihvertfall ha tikka masala. Steker kylling og har på cayennepepper og så miksen over. Så lager vi noe mildt til ungene.. Hehe

I kveld blir det reker og loff på oss

Back
Topp