Middag i dag

Det er pga miljøforurensning at du ikke skal spise ferskvannsfisk (ørret over 1 KG). Noen sjekka fisken der hvor foreldrene mine fisker ørret, og den er helt safe. Fri for kvikksølv :)
 
Slike ting gjør meg så usikker at jeg velger å ikke spise d. Man kan jo ikke vite hvor stor fisken som har blitt delt opp i en pakke i butikken er? Eller er det bare jeg som mangler noen hjerneceller her? Hehe
Nei man gjør jo ikke det, men jeg tenker ørret er som laks i butikken og da er de store før de blir slaktet. Men kan godt hende jeg tar feil.
 
Fiskegrateng med poteter og gulerøtter her [emoji39]
 
Spagetti og kjøttboller [emoji1]
 
Grøt i dag :) Er helt elendig på matfronten om dagen. Er så kvalm at mat blir et ork.
 
Nei man gjør jo ikke det, men jeg tenker ørret er som laks i butikken og da er de store før de blir slaktet. Men kan godt hende jeg tar feil.

Jeg tenker også det.... :) så da er vi på linje. Men er jo ikke så stor forskjell på ørret og laks i smak, selv om jeg liker ørret litt bedre vanligvis.
 
Verdens beste fiskesuppe, oppskrift på trines matblogg :)
 
Det blir grøt når jeg kommer hjem fra jobb. :)
 
Jeg har noen grøtpakker fra priskrigen som står i kjøleskapet og kommer godt med når formen ikke vil jeg skal stå å lage noe :p
Jeg synes det er så møkk å lage grøt. Mye ståing og røring. Mister ofte fokus og brenner hele greia. :p Derfor er det samboeren min som må ordne med grøten. ;-)
 
Gresskarsuppe (flaskegresskar)
 
Back
Topp